Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det samme nå!Skal nå til uken, vil ta hcg-blodprøver. Og så har jeg hatt syklus-tull, så jeg vil gjerne vite hvor langt jeg er påvei mer nøyaktig og få en termindato å forholde meg til![]()
Bare jeg som lurer, må du da ta ultralyd for å finne ut termindatoen?![]()
Eg har veldig ustabil syklus så har blitt henvist til tidlig UL begge foregående graviditeter. Dette fordi dei ville ha OUL til rett tid. Denne gangen trur eg at eg veit kva tid eggløsning var pga. testing, men siden syklusane mine varierer frå 6-9 veker meinte legen tidlig UL sikkert var lurt for å bekrefte det.
Med meg har det pga. suklustull vore slik at egentlig termindato og menstermin har vore 3 veker frå kvarandre Men for folk som har regelmessig syklus tar dei berre utgangspunkt i den. Og så blir kanskje termin justert litt på OUL..
Ahaa! Okei, kanskje jeg burde vurdere det selv. Jeg tror jeg vet NPR unnfangelsen skjedde - men har værste syklusen. Har lissom mensen 2 ganger i mnd. Så aner aldri når eggløsningen er, hmm
Bare jeg som lurer, må du da ta ultralyd for å finne ut termindatoen?![]()
Jeg har blitt henvist til tidlig ultralyd jaFått time 13.mars, sukk, føles som en evighet å vente
Men den hcg-blodprøven viste at jeg var 4-5 uker påvei
![]()