Første kontroll

Jeg tenker første kontroll hos lege rundt 12+0, også jordmor i uke 16 jeg. Er 8+1 idag. Orker ikke farte så mye rundt til lege og jordmor, så venter litt :rolleyes:
 
Nei hun var litt spydig og gikk ikke an å snakke til henne :p gjentok seg selv om igjen og om igjen om at de ikke kunne ta førte kontroll pga «nye regler» selvom jeg er gastric bypass operert og trenger tettere oppfølging....jeg sa til slutt at de kunne bare d
Drite i hele greia :p

:smiley-angry002 e d muli... virke såm d e mye grettne folk rundt omkring på legekontoran.. har ei bitter bur-ugle på mitt legekontor å, så hate å ringe dit.. hadde det ikke vært førr at æ e så førnøyd me legen der, å at æ har hadd han i 15 år, så hadde æ skifta legekontor førr lenge sia.

Har du fådd bestilt time nu da?
 
:smiley-angry002 e d muli... virke såm d e mye grettne folk rundt omkring på legekontoran.. har ei bitter bur-ugle på mitt legekontor å, så hate å ringe dit.. hadde det ikke vært førr at æ e så førnøyd me legen der, å at æ har hadd han i 15 år, så hadde æ skifta legekontor førr lenge sia.

Har du fådd bestilt time nu da?
Uff .. ja er fælt når de lar dårlig humør gå ut over pasientene sine :/ nei har ikke bestilt enda ... men skal til jordmor i dag, så jeg får henne til å ta kontakt der ang blodprøver :p orker ikke det mennesket i skranken nå når jeg er dårlig og hormonell
 
Uff .. ja er fælt når de lar dårlig humør gå ut over pasientene sine :/ nei har ikke bestilt enda ... men skal til jordmor i dag, så jeg får henne til å ta kontakt der ang blodprøver :p orker ikke det mennesket i skranken nå når jeg er dårlig og hormonell

Ja, di bør lære sæ å kontrollere humøre... oki, spennanes:)
 
Bestilt lege time I dag. Så da blir det 6+1 eneste grunn om ikke formen ryker neste uke er pga henvisning til fosterdiagnostikk. Ellers hadde jeg nok ventet til uke 12
 
Back
Topp