Første kontroll

Har time hos lege i uke 8+6. bestiller en hos jordmor i uke 12 tenker jeg :)
 
Jeg skal til lege i dag, 3+6. Regner med vi setter opp en førstekonsultasjon ifbm med graviditeten sammen i dag :) Tenker jeg ringer til helsestasjonen for å avtale med jordmor om en uke eller to.
 
Skal til lege når jeg er 5+4 :) Husker ikke hvordan det er med jordmor, må jeg ringe helsestasjonen selv? :) Og eventuelt når?
 
Skal til lege når jeg er 5+4 :) Husker ikke hvordan det er med jordmor, må jeg ringe helsestasjonen selv? :) Og eventuelt når?

Jeg mener jeg ringte selv sist i alle fall. Jeg ringte tidlig for å være sikker på at jeg fikk time til riktig tid :)
 
Jeg har bestilt første time hos lege uke 8+4. Skal til tidlig UL uke 8+1, så tenkte å vente med legetime til jeg har fått bekreftelse på levende foster☺️
 
Skal til tidlig ultralyd 6+6 :Heartred Så blir det time hos jordmor 7+3. Og første svangerskapskontroll hos fastlegen 8+4 :hello2
 
Bestiller time om jeg ser på UL at hjerte slår. Tul i uke 5+5 for å sjekke om det har gått bra selv om jeg hadde blødninger!
Pga risiko svangerskap tenker jeg å ha første kontroll rundt uke 7 / 8
 
Jeg spurte fastlegen når hun ville ha meg inn på første kontroll, så satt hun opp time 6+5 :happy:
 
Jeg har fått time hos jordmor 19.10 (da er jeg 5+6). Legetime har jeg ikke fikset enda etter en episode i tlf med helsesekretær i går :bag::mad:
 
Jeg har bestilt time hos lege for første svangerskapskontroll når jeg er 8 uker. Jeg fant denne brosjyren på kommunen min sin hjemmeside, så følger den :happy:
 

Vedlegg

  • 2CE5E8A8-21B0-4AF3-9206-CF75D44922C3.png
    2CE5E8A8-21B0-4AF3-9206-CF75D44922C3.png
    102,7 KB · Visninger: 54
Ånei, hva skjedde ?
Nei hun var litt spydig og gikk ikke an å snakke til henne :p gjentok seg selv om igjen og om igjen om at de ikke kunne ta førte kontroll pga «nye regler» selvom jeg er gastric bypass operert og trenger tettere oppfølging....jeg sa til slutt at de kunne bare drite i hele greia :p
 
Back
Topp