Men kan ta urinprøve der, eller? Hat ikke sånn glass
selv om det sikker vil være mulig å få tak i da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jeg jobber på legesenter, og der skal man ihvertfall ha med urinprøve (evt tisse der). En urinprøve skal tas ved hver sv.ktr og skrives på helsekortet (ihvertfall etter uke 8-10).
Du kan jo evt få et glass å tisse i der, eller så koster de kun 20kr på apoteket. Husk å merke med navn og fødselsdato. Lite som er mer irriterende enn umerkede urinprøver![]()
Hehe. Det er ikke det letteste man gjørHaha, takk
Har ikke apotek i nærheten, men spørs jo hvor lenge det er til jeg får time daordner seg nok! Synes det er sååå ekkelt å tisse på glass - har helt sperre
![]()
Hehe. Det er ikke det letteste man gjør![]()
Har sikkert noe med det å gjøre, ja. Utrolig hva som fortsatt henger i selv om man er blitt voksenEnkelte ting har jeg bare helt totalt sperre for! Kommer sikkert av den gangen jeg var liten, og de trengte urinprøve av meg. Jeg hadde jo nesten nettopp tissa, så var ikke nødt. Men der stod min mor, legen og dama på labben og kommanderte meg til å tissekom ikke én dråpe!