Første kontroll hos lege/jordmor

Nei har vi? Hehe så gøy da[emoji2]
Ja, ser at du også er medlem i februarlykke 2015 Men har ikke vært innpå forumet her siden før fødsel tror jeg så husker deg ikke, har bare fulgt fb gruppa

Åå såpass. Rart hvor forskjellig det er.
Ja det er nok mer å se da ja :) man kan jo allerede nå snart kunne se et bankende hjerte på ul, så det er det jeg håper å få sett på ul hos legen[emoji173] bare håper det går fort:)
Ja vi tenker det vi og, men blir så usikker. Må også få bestilt storesøster genser til lillemor først[emoji4]
Jeg tenkte å lage en storebror genser her, men mannen nektet. Alle andre gjorde jo det i følge ham Så her får besteforeldre et påskeegg med godteri, et par nyfødtsokker og en lapp me" i mammas mave ligger en liten julegave" eller noe lignende tekst:)

Oi det var jo enda senere ja. Føler de fleste har TUL og tidlige kontroller så trodde jeg var kjempe sen[emoji87] hvor langt er det du er nå?:) Jeg har så lyst å fortelle jeg og, men så kan jeg ikke hjelpe å tenke "tenk hvis det ikke går bra"[emoji30][emoji20]

De første blodprøvene o.l skal visst ikke tas før uke 12 så mange leger ser ikke poenget med å ta deg inn før med mindre du ønsker det selv eller man har en spesiell sykdomshistorikk e.l. Tror jeg :) Så det er sikkert derfor.

Jeg er bare 5+4 :)

Hvis det skulle gå galt så er jeg bare glad for at venninnen min og den nærmeste familien vet det :) Da kan de støtte oss og vi hadde ikke klart å late som ingenting uansett.

2/5 ble første kontroll her, satt opp av legen. Da er jeg 9+1 så skal jeg på TUL 22/5[emoji5]

Jeg skal på første kontroll når jeg er 7+4 (legen som bestemte..), og TUL hos gynekologen min (bestilte selv) når jeg er 11+6.

Har ikke sagt ifra til legen at jeg er gravid jeg...
Sist jeg var gravid fikk jeg beskjed om å bestille time i uke 12 så da gjør jeg det nå også[emoji4]
Tenkte å ta ul privat neste uke eller uka etter der igjen[emoji4]

Jeg skal på første kontroll når jeg er 7+4 (legen som bestemte..), og TUL hos gynekologen min (bestilte selv) når jeg er 11+6.
Er det privat gyn? Her har jeg prøvd å bestille time selv, men får alltid beskjed om at jeg trenger rekvisisjon fra legen...

Er det privat gyn? Her har jeg prøvd å bestille time selv, men får alltid beskjed om at jeg trenger rekvisisjon fra legen...

Har du vært hos privat gyn før? For da pleier de ta deg inn igjen uten rekvisisjon, vertfall her ;)

Skal ringe og spørre om jrg kan få litt tidlig kontroll hos jordmor. Mellom uke 8-10, har noen spørsmål og trenger noen og snakke litt med.

Privat gyn ja. Men måtte ha rekvisisjon fra legen. Ringte bare legekontoret å sa jeg ville ha rekvisisjon til gynekologen min. Man skal jo gå til gynekolog av og til, og ikkje alle som vil ha fastlegen oppi der [emoji28] Så var ingen problem det!

Da har jeg bestilt første time til jm. Fikk time 8. mai, å da er jeg 10+0.
Men først er det min tredje TUL den 4. mai [emoji4]

Back
Topp