Ja, ser at du også er medlem i februarlykke 2015 Men har ikke vært innpå forumet her siden før fødsel tror jeg så husker deg ikke, har bare fulgt fb gruppaNei har vi? Hehe så gøy da[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ser at du også er medlem i februarlykke 2015 Men har ikke vært innpå forumet her siden før fødsel tror jeg så husker deg ikke, har bare fulgt fb gruppaNei har vi? Hehe så gøy da[emoji2]
Jeg tenkte å lage en storebror genser her, men mannen nektet. Alle andre gjorde jo det i følge ham Så her får besteforeldre et påskeegg med godteri, et par nyfødtsokker og en lapp me" i mammas mave ligger en liten julegave" eller noe lignende tekstÅå såpass. Rart hvor forskjellig det er.
Ja det er nok mer å se da jaman kan jo allerede nå snart kunne se et bankende hjerte på ul, så det er det jeg håper å få sett på ul hos legen[emoji173] bare håper det går fort
Ja vi tenker det vi og, men blir så usikker. Må også få bestilt storesøster genser til lillemor først[emoji4]
Helt santJa ikkesant, denne gang går det sååå sent[emoji30] hehe. Men men. Kan ikke gjøre stort annet enn å vente[emoji4]
Oi det var jo enda senere ja. Føler de fleste har TUL og tidlige kontroller så trodde jeg var kjempe sen[emoji87] hvor langt er det du er nå?Jeg har så lyst å fortelle jeg og, men så kan jeg ikke hjelpe å tenke "tenk hvis det ikke går bra"[emoji30][emoji20]
Er det privat gyn? Her har jeg prøvd å bestille time selv, men får alltid beskjed om at jeg trenger rekvisisjon fra legen...Jeg skal på første kontroll når jeg er 7+4 (legen som bestemte..), og TUL hos gynekologen min (bestilte selv) når jeg er 11+6.
Er det privat gyn? Her har jeg prøvd å bestille time selv, men får alltid beskjed om at jeg trenger rekvisisjon fra legen...
Er det privat gyn? Her har jeg prøvd å bestille time selv, men får alltid beskjed om at jeg trenger rekvisisjon fra legen...
Har du vært hos privat gyn før? For da pleier de ta deg inn igjen uten rekvisisjon, vertfall her![]()