Første kontroll hos lege/jordmor

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Når har dere første lege/jordmor time?
Jeg må vente til 27.april, da er jeg 9+0.
Skal ikke ha tidlig ultralyd heller for legen har ulyralyd. Men er så kjedelig å vente så lenge, den usikkerheten gjør at jeg ikke vil fortelle familie enda. Samtidig som at jeg har sååå lyst[emoji87]

Jeg har første kontroll hos lege 12+5 og TUL 13+0 :) Men har fortalt familie og de nærmeste vennene da. Hadde ikke klart å vente så lenge.

Jeg var på første kontroll forgie uke da jeg var 4+2. Fikk time med en gang nesten da jeg ringte. Veldig glad for det da. Greit å få sjekket at alt står bra til, pluss å ta en liten prat med legen :) Neste kontroll blir i uke 11 her da, så det er jo en stund til neste gang.

Jeg har legetime 3.mai, da er jeg ca 8+6. Ønsket time ca da for å snakke om at jeg er usikker på termin.

Jeg var på første kontroll forgie uke da jeg var 4+2. Fikk time med en gang nesten da jeg ringte. Veldig glad for det da. Greit å få sjekket at alt står bra til, pluss å ta en liten prat med legen :) Neste kontroll blir i uke 11 her da, så det er jo en stund til neste gang.

Jeg mener ikke å være frekk, jeg er oppriktig nysgjerrig. Hva kan man sjekke at står bra til så tidlig? :)

23.mai her, jeg bare bestilte på nettet, gadd ikke ringexsmile5
Da er jeg 12+3 tror jegxsmile3

Jeg har første kontroll hos lege 12+5 og TUL 13+0 :) Men har fortalt familie og de nærmeste vennene da. Hadde ikke klart å vente så lenge.

Oi det var jo enda senere ja. Føler de fleste har TUL og tidlige kontroller så trodde jeg var kjempe sen[emoji87] hvor langt er det du er nå?:) Jeg har så lyst å fortelle jeg og, men så kan jeg ikke hjelpe å tenke "tenk hvis det ikke går bra"[emoji30][emoji20]

Ja kan tenke meg det var deilig :) Bare håper tiden går fort til min første kontroll.
Forrige svangerskap hadde jeg kontroll hver mnd pga SA i første svangerskap. Lurer på om det blir sånn denne gang og.

Jeg har legetime 3.mai, da er jeg ca 8+6. Ønsket time ca da for å snakke om at jeg er usikker på termin.

Ja det blir vel like tidlig/sent som meg det da. Kanskje det er ganske vanlig å vente til uke 9, at det bare er jeg som tenker det er så sent[emoji87]

Forrige svangerskap var jeg til første kontroll i uke 6, men det var sikkert mye pga SA i første svangerskap.
Bare håper tiden går fort:)

Ja kan tenke meg det var deilig :) Bare håper tiden går fort til min første kontroll.
Forrige svangerskap hadde jeg kontroll hver mnd pga SA i første svangerskap. Lurer på om det blir sånn denne gang og.

Det går nok så fint så :) Følte tiden jikk kjempe fort med nr 1, men denne gangen og nå er jeg bare 4+6 syns jeg det går kjempe treigt. Sikker fordi jeg er så trøtt og kvalmen for tiden :(
Lykke til da hverfall, det er jo ikke så lenge til ;)

Her vil ikke legen ha meg inn før etter uke 12 så satser på at første kontroll blir rundt da. legen har ikke ul så kommer til å bestille tul, også den rundt uke 12. Litt mer å se da enn rundt uke 7-8 tenker vi:) kommer til æ fortelle nærmeste familie likevel, skal det gå galt er det fint med støtte:)

Når har dere første lege/jordmor time?
Jeg må vente til 27.april, da er jeg 9+0.
Skal ikke ha tidlig ultralyd heller for legen har ulyralyd. Men er så kjedelig å vente så lenge, den usikkerheten gjør at jeg ikke vil fortelle familie enda. Samtidig som at jeg har sååå lyst[emoji87]
Jeg ser vi har vært i samme terminforum tidligere også forresten, så morsomt

Her vil ikke legen ha meg inn før etter uke 12 så satser på at første kontroll blir rundt da. legen har ikke ul så kommer til å bestille tul, også den rundt uke 12. Litt mer å se da enn rundt uke 7-8 tenker vi:) kommer til æ fortelle nærmeste familie likevel, skal det gå galt er det fint med støtte:)

Åå såpass. Rart hvor forskjellig det er.
Ja det er nok mer å se da ja :) man kan jo allerede nå snart kunne se et bankende hjerte på ul, så det er det jeg håper å få sett på ul hos legen[emoji173] bare håper det går fort:)
Ja vi tenker det vi og, men blir så usikker. Må også få bestilt storesøster genser til lillemor først[emoji4]

Det går nok så fint så :) Følte tiden jikk kjempe fort med nr 1, men denne gangen og nå er jeg bare 4+6 syns jeg det går kjempe treigt. Sikker fordi jeg er så trøtt og kvalmen for tiden :(
Lykke til da hverfall, det er jo ikke så lenge til ;)

Ja ikkesant, denne gang går det sååå sent[emoji30] hehe. Men men. Kan ikke gjøre stort annet enn å vente[emoji4]

Back
Topp