Hvordan feirer dere den?
Vi skal være hos mine foreldre, og blir der noen dager da de bor et stykke unna. Ellers skal vi kose oss hjemme i det lille huset våres, sambo har lang juleferie i år!
Blir første gang vi er sammen på julaften også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi blir hos svigers. Det er deres år i år og ha oss. Egentlig vil jeg ig gubben feira alene, for å reise 4 timer på lillejulaften på kveld frister ikke. Men må man så må manHvordan feirer dere den?Vi skal være hos mine foreldre, og blir der noen dager da de bor et stykke unna. Ellers skal vi kose oss hjemme i det lille huset våres, sambo har lang juleferie i år!
Blir første gang vi er sammen på julaften også
![]()
vi blir hos svigers. Det er deres år i år og ha oss. Egentlig vil jeg ig gubben feira alene, for å reise 4 timer på lillejulaften på kveld frister ikke. Men må man så må man
Vi bor 4 timer unna. Og det blir bare surmuling hele jula om vi ikke er der. De kunne godt kommet hit, men de vil ikke. Neste jul skal vi være for oss selv. Men iår. Første år med jenta også. Da blir det bare surk fra alle de.. :/Ikke for å legge meg opp i det.
Men kan ikke de komne til dere?
Eller kan ikke dere ferie jul uten dem om dere vil?
Vi bor 4 timer unna. Og det blir bare surmuling hele jula om vi ikke er der. De kunne godt kommet hit, men de vil ikke. Neste jul skal vi være for oss selv. Men iår. Første år med jenta også. Da blir det bare surk fra alle de.. :/
jepp. De har jo heller ikke en baby som krever sitt og som er vant til sine rutiner her hjemme. Men blir heldigvis ikke for skikkelig mange dager så får holde ut.Så kjedelig. Må vere enklere for de å flytte på seg.
Samme herI år blir det hos mine foreldre, har annethvert år![]()