Første julen

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Hvordan feirer dere den? :) Vi skal være hos mine foreldre, og blir der noen dager da de bor et stykke unna. Ellers skal vi kose oss hjemme i det lille huset våres, sambo har lang juleferie i år! :D Blir første gang vi er sammen på julaften også :)

Vi skal feire den slik vi har gjort de siste 5-6årene :)

Hvordan feirer dere den? :) Vi skal være hos mine foreldre, og blir der noen dager da de bor et stykke unna. Ellers skal vi kose oss hjemme i det lille huset våres, sambo har lang juleferie i år! :D Blir første gang vi er sammen på julaften også :)
vi blir hos svigers. Det er deres år i år og ha oss. Egentlig vil jeg ig gubben feira alene, for å reise 4 timer på lillejulaften på kveld frister ikke. Men må man så må man

Med mormor og bestefar og onkel hos mine foreldre :-) som vanlig;-)

I år blir det hos mine foreldre, har annethvert år:)

Så da blir det en lang kjøretur fra vest til øst, og så blir vi en ukes tid:) det er da med mine foreldre, søster og farmor, og oss fire her i huset:)

vi blir hos svigers. Det er deres år i år og ha oss. Egentlig vil jeg ig gubben feira alene, for å reise 4 timer på lillejulaften på kveld frister ikke. Men må man så må man

Ikke for å legge meg opp i det.
Men kan ikke de komne til dere?
Eller kan ikke dere ferie jul uten dem om dere vil?

Ikke for å legge meg opp i det.
Men kan ikke de komne til dere?
Eller kan ikke dere ferie jul uten dem om dere vil?
Vi bor 4 timer unna. Og det blir bare surmuling hele jula om vi ikke er der. De kunne godt kommet hit, men de vil ikke. Neste jul skal vi være for oss selv. Men iår. Første år med jenta også. Da blir det bare surk fra alle de.. :/

Feire med foreldrene mine og resten av familien :D

I år blir det hjemme, men mamma kommer♡ Så skal bli kjempekoselig da det er mange år siden sist vi feira jul sammen♡♡:)

Vi bor 4 timer unna. Og det blir bare surmuling hele jula om vi ikke er der. De kunne godt kommet hit, men de vil ikke. Neste jul skal vi være for oss selv. Men iår. Første år med jenta også. Da blir det bare surk fra alle de.. :/

Så kjedelig. Må vere enklere for de å flytte på seg.

Kunne tenke meg å starte egne juletradisjoner etterhvert, men vi har ikke kjempe stor plass, så får se hvordan situasjonen er til neste år. Jeg synes det er veldig kos å dra hjem til mamma og pappa, og bli der flere dager. Da kommer søskna mine og tantebarn også, så blir samlingssted for hele familien ☺

Så kjedelig. Må vere enklere for de å flytte på seg.
jepp. De har jo heller ikke en baby som krever sitt og som er vant til sine rutiner her hjemme. Men blir heldigvis ikke for skikkelig mange dager så får holde ut.

Vi skal feire hjemme med dei 4 ungene våres :) har vært vekke dei siste julene,så i år tar vi hjemme jul. Og det skal bli så koselig atte :) null stress når vi er hjemme

I år blir det hos mine foreldre, har annethvert år:)
Samme her :greet008
Og de bor bare et steinkast unna, yeey! :gen014
Vi feirer vårt første jul ellers i vårt lille nye hus, så planen er å åpne det meste av gavene hjemme,så vi slipper å trekke med det lasset til mamma og pappa. Som vanlig så ordne jeg med ribba, fløtepoteter og dessert. Mamma ordne med resten. Skal bli koselig og ekstra spesielt siden det er bebisens første jul :Heartred

Back
Topp