L
Luna30
Guest
Jeg kunne komme samme dag jeg tok kontakt, da var jeg 5 uker på vei. Det er jo veldig sent å ikke få kontroll før uke 16 syns jegHæ? Jeg ringte i dag, og de sa de ikke gjorde undersøkelser før uke 16! Buhuuuu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kunne komme samme dag jeg tok kontakt, da var jeg 5 uker på vei. Det er jo veldig sent å ikke få kontroll før uke 16 syns jegHæ? Jeg ringte i dag, og de sa de ikke gjorde undersøkelser før uke 16! Buhuuuu!
Dette høres rart ut, TSH på 2,4 er helt normalt. Jeg måler stoffskiftet selv flere ganger i året, nettopp selv fått målt meg til 2,27 som er helt normalt. Kanskje legen din har snakket om noe annet? Kan ikke tro at det er så store forskjeller i referanseverdier fra lab til lab. Lab som måler mine prøver opererer med en verdi fra 0,40-4,50. Kanskje ta en telefon og få oppklart dette?Hei Så godt å høre at du ble følgt opp godt. jeg har også lavt. Men legen ville ta prøve hver tredje måned. Så jeg ba han gjøre en gang i måneden siden jeg har mistet før.
Tok du levaxin? Husker du hvor mye TSH burde være på? Han sa det burde være under 1 og min var 2,4
Verdien er forhøy dersom jeg tar levaxin sa han. Tar du levaxin? Nei har gått hos han lenge så det har han sagt hele tiden :/Dette høres rart ut, TSH på 2,4 er helt normalt. Jeg måler stoffskiftet selv flere ganger i året, nettopp selv fått målt meg til 2,27 som er helt normalt. Kanskje legen din har snakket om noe annet? Kan ikke tro at det er så store forskjeller i referanseverdier fra lab til lab. Lab som måler mine prøver opererer med en verdi fra 0,40-4,50. Kanskje ta en telefon og få oppklart dette?
Nei tar ikke levaxin, mitt stoffskifte er normalt nå og trenger ikke levaxin (måler stoffskiftet jevnlig fordi jeg har nær familiær opphopning av lavt stoffskifte) Ok, da er det nok noe annet han går ut ifra så da kan du se litt bort i fra det jeg sa, jeg tenkte ikke at du brukte levaxinVerdien er forhøy dersom jeg tar levaxin sa han. Tar du levaxin? Nei har gått hos han lenge så det har han sagt hele tiden :/
Jeg fikk time hos jordmor i uke 16 og er veldig glad for det. Skal til legen i uke 12 for blodprøver og slikt. Jeg hadde også synes det var lenge å vente.Her er det så fullt, så fikk beskjed om å ta første time hos fastlege. Det blir 30.06, så blir oul andre kontroll og tredje hos jordmor i uke 22 (oktober)... syns det er lenge å vente...
Nei tar ikke levaxin, mitt stoffskifte er normalt nå og trenger ikke levaxin (måler stoffskiftet jevnlig fordi jeg har nær familiær opphopning av lavt stoffskifte) Ok, da er det nok noe annet han går ut ifra så da kan du se litt bort i fra det jeg sa, jeg tenkte ikke at du brukte levaxin