L
Luna30
Guest
Når skal dere til jordmor på første kontroll?
Jeg har time 8 juli da er jeg ca 9 uker på vei
Jeg har time 8 juli da er jeg ca 9 uker på vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bestemmer du selv, jeg venter så lenge jeg kan fordi jeg ikke vil at noen skal vite det så tidligJeg fikk time allerede neste uke, da er jeg 5+0. Pleier man å gå så tidlig?
Ja jeg måtte ta en time før jeg ville pga sommerferien..Jeg har fått time 24. juni og da er jeg 6+2 ca. Kan ikke huske at jeg gikk så tidlig de andre gangene, men det kan jo være pga sommerferien kanskje?
Ja jeg måtte ta en time før jeg ville pga sommerferien..
Jeg skal nå på torsdag, da er jeg 6+5. Har aldri vært så tidlig til jordmor før (tidligst 16 uker med nr 1, med nr 2 gikk jeg dit etter oul).
Jeg skulle bare bestille time til uke 12 jeg men så fikk jeg kontrabeskjed om at de hadde første kontroll mellom uke 6 og 8 nå. Så det blir litt rart å dit uten mage eller noe
"Gjennomgang av fødselsopplevelse med nr 2 - det var litt traumatisk for meg skjønner du". Haha. Går an å prøveJeg håper ingen ser meg der, det tenkte jeg ikke på da jeg fikk timen såpass tidlig.. Men det går jo an å si at du er innom for et eller annet da kanskje.. Kanskje litt suspekt
"Gjennomgang av fødselsopplevelse med nr 2 - det var litt traumatisk for meg skjønner du". Haha. Går an å prøve
Æsj det synes jeg hørtes kjedelig ut. Bor du et veldig corona-utsatt sted?Jeg skal 29.juni, da er jeg 7+2! Fikk beskjed om at det var over telefon pga korona, der vi sammen la en plan for videre oppfølging. Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg jeg, som førstegangsfødende?
Han er 1,5 år! Så det kunne sikkert dukket opp noe fødselsgrums nå jeg hadde en kjempefin fødsel da, men det trenger jeg jo ikke å siDefinitivt lov! hehe
Hvor gammel er nummer to?
Han er 1,5 år! Så det kunne sikkert dukket opp noe fødselsgrums nå jeg hadde en kjempefin fødsel da, men det trenger jeg jo ikke å si
Haha, ja da blir det verre. Her er jordmorkontoret og helsestasjon rett ved siden av hverandre, så kan jo risikere å treffe mange kjenteHehe, da kan det jo faktisk være en grunn til å være der da - min yngste er 7, så det må ha vært en skikkelig dramatisk fødsel hvis jeg skulle gått dit 7 år etterpå og snakket om det
Haha, ja da blir det verre. Her er jordmorkontoret og helsestasjon rett ved siden av hverandre, så kan jo risikere å treffe mange kjente
Jeg traff faktisk ei jeg kjente da jeg var på kontroll i uke 30. Hun var da type 8 uker på vei og var litt ubekvem da hun fortalte det... Skjønner jo nå hvilke omstendigheter det dreier seg om! Huff..
Ja, jeg hadde egentlig sett frem til å hilse på og få en ordentlig samtale. Bor i Oslo, så her fortsetter vel de strenge tiltakene en stund til..Æsj det synes jeg hørtes kjedelig ut. Bor du et veldig corona-utsatt sted?