Melulu
Førstegangs mamma <3
Av og til tar frykten meg. Frykten for at det jeg føler inni meg ikke er bra. Jeg forteller meg selv at dette er helt normalt. Det er normalt fordi jeg kjenner bare at livmoren strekker seg. Dette er nytt og spennende for kroppen kom aldri så langt første gang. Men nytt og spennende er også utrolig skummelt. Jeg vet jo sånn egentlig ikke hva som skjer. Og det var jo pga smerter jeg gikk til legen forrige gang. En stemme oppi hode mitt som sa at noe ikke var som det skulle. Stemmen som sa det var min feil. Stemmen er ikke der nå, men den skremmer meg.
Å få barn nå passer ikke helt inn i års planen, men det er akkurat derfor jeg ønsker så veldig å få dette barnet. Livet er ikke så gøy om man planlegger det. Og dette barnet vil bli så høyt elsket. Det er alt høyt elsket, og ikke minst ønsket. Jeg tror til og med hunden gleder seg til og bli storebror.
Jeg er gravid for andre gang, med første mann. Jeg gleder meg, jeg gruer meg.
Å få barn nå passer ikke helt inn i års planen, men det er akkurat derfor jeg ønsker så veldig å få dette barnet. Livet er ikke så gøy om man planlegger det. Og dette barnet vil bli så høyt elsket. Det er alt høyt elsket, og ikke minst ønsket. Jeg tror til og med hunden gleder seg til og bli storebror.
Jeg er gravid for andre gang, med første mann. Jeg gleder meg, jeg gruer meg.