Første fase av fødselen

Det hele endte med en styrtfødsel i går morges! Jeg hadde fortsatt bare 3 cm åpning kl 8.30 til tross for at jeg hadde hart ballong i nesten et døgn (som jeg fikk pga bæsj i fostervannet) og vonde rier hele natta.. så sa ba jeg om epidural, men vipps var det for seint. For både det og annen smertelindring: Full åpning og avflating, og etter 45 minutter med forferdelige vonde rier uten stopp der jeg hylte og skrek kom hun ut. Uten en eneste rift!! Født 9:15 3. juli

Veldig intenst, veldig skummelt og veldig vondt. Men føltes fantastisk etterpå

Gratulerer! Det har måttet vært sykt heftig! Hvordan går det med dere nå da?

Gratulerer! Det har måttet vært sykt heftig! Hvordan går det med dere nå da?
Takk! ❤️
Det går kjempefint! Jeg var og er i mye bedre form nå enn etter min første fødsel som var veldig langvarig. Babyen har det også kjempefint og er i storform. Mye våken og vil ha mye pupp :) hun ble født med navlestrengen rundt halsen men det var helt uproblematisk!

Fordi hun hadde bæsja i fostervannet følges hun opp med temperaturmålinger i noen dager for sikkerhets skyld, men alt virker å være bra :)

Takk! ❤️
Det går kjempefint! Jeg var og er i mye bedre form nå enn etter min første fødsel som var veldig langvarig. Babyen har det også kjempefint og er i storform. Mye våken og vil ha mye pupp :) hun ble født med navlestrengen rundt halsen men det var helt uproblematisk!

Fordi hun hadde bæsja i fostervannet følges hun opp med temperaturmålinger i noen dager for sikkerhets skyld, men alt virker å være bra :)
Så godt det må være å være ferdig og ha baby i armene :happy: kos deg masse fremover :D

Det hele endte med en styrtfødsel i går morges! Jeg hadde fortsatt bare 3 cm åpning kl 8.30 til tross for at jeg hadde hart ballong i nesten et døgn (som jeg fikk pga bæsj i fostervannet) og vonde rier hele natta.. så sa ba jeg om epidural, men vipps var det for seint. For både det og annen smertelindring: Full åpning og avflating, og etter 45 minutter med forferdelige vonde rier uten stopp der jeg hylte og skrek kom hun ut. Uten en eneste rift!! Født 9:15 3. juli

Veldig intenst, veldig skummelt og veldig vondt. Men føltes fantastisk etterpå
Gratulerer så mye! Høres utrolig heftig ut, og etter en så lang latensfase også! Håper du får hvilt ut og koser deg med babyen din [emoji4]

Jeg er mye mindre sliten nå enn etter min første fødsel som varte 40 timer. Denne gangen revnet jeg ikke heller, så er alt i alt i god form.

Vi koser oss kjempemasse :) ❤️

Gratulerer ❤ på en måte greit det gikk fort da når det ble så uproblematisk :) og deilig med 0 rifter! :P

Gratulerer så masse [emoji7]

Gratulerer med vel overstått fødsel! Skal si det gikk fra å hale ut til å gå radig fort. Føder fort selv, har gjort to ganger i alle fall, og det er sabla intenst, men jef har vært i storform kort tid etterpå.

Back
Topp