Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er egentlig ikke over termin. Dvs mensterminen min var i går og jeg fødte på menstermin sist (4 dager før UL-termin) så var litt innstilt på det nå også, så det føles som jeg er over. Men ultralydtermin er 4. juli. Men siden jeg fødte før den sist, på mensterminen, tenkte jeg at fødsel nummer to Iallefall ikke kom til å skje noe seinere
Alt dabbet av i går kveld. Etter nesten 12 timer med stadig mer intense rier stoppet det nesten opp. De ville ha meg inn på en sjekk på føden pga lite bevegelse. Da så de at livmoråpningen fortsatt er lukket (kanskje 1 cm åpen, men ikke mer). Men siden i går ettermiddag har jeg hatt mye rosa/brun utflod da. Så det er jo noe som skjer i allefall..
Jeg fikk med meg to paralgin forte for å få sove og sov 4-5 timer i natt. Men nå har jeg ingen rier.
Hadde en veldig langdryg fødsel sist, men hadde håpa det skulle gå litt fortere denne gangen
Alt dabbet av i går kveld. Etter nesten 12 timer med stadig mer intense rier stoppet det nesten opp. De ville ha meg inn på en sjekk på føden pga lite bevegelse. Da så de at livmoråpningen fortsatt er lukket (kanskje 1 cm åpen, men ikke mer). Men siden i går ettermiddag har jeg hatt mye rosa/brun utflod da. Så det er jo noe som skjer i allefall..
Jeg fikk med meg to paralgin forte for å få sove og sov 4-5 timer i natt. Men nå har jeg ingen rier.
Hadde en veldig langdryg fødsel sist, men hadde håpa det skulle gå litt fortere denne gangen
Huff!Så slitsomt det må ha vært!Huff, så leit at det dabbet av. Håper det setter i gang igjen snart. Føler smertestillende får det til å stoppe opp, så i natt sa jeg nei til det. Livredd for at det skal stoppe opp igjen. Vært innom 3 forskejllige fødeavdelinger i natt, resulterte i 7 timers kjøring med rier. Føler jeg blir kastet rundt..
Huff!Så slitsomt det må ha vært!
Huff Håper du får et rom snart, og at det blir fødsel snartDet er det, fått en seng i gangen her bare :/
Nå er du i gang, håper opplevelsen blir bra og ikke alt for lang!Da er jeg innlagt, med bæsj i fostervannet så jeg blir igangsatt snart! Har heldigvis blitt litt åpnere på egen hånd også, har litt over 1,5cm åpning.
Men jeg får ikke dra hjem før babyen er født nå
Lykke til håper du får en fin igangsetting og fødsel, snart har du baby hos deg! [emoji4]Da er jeg innlagt, med bæsj i fostervannet så jeg blir igangsatt snart! Har heldigvis blitt litt åpnere på egen hånd også, har litt over 1,5cm åpning.
Bra det ble oppdaget og at ting skjer etterhvertDa er jeg innlagt, med bæsj i fostervannet så jeg blir igangsatt snart! Har heldigvis blitt litt åpnere på egen hånd også, har litt over 1,5cm åpning.