Første fase av fødselen

Jeg er egentlig ikke over termin. Dvs mensterminen min var i går og jeg fødte på menstermin sist (4 dager før UL-termin) så var litt innstilt på det nå også, så det føles som jeg er over. Men ultralydtermin er 4. juli. Men siden jeg fødte før den sist, på mensterminen, tenkte jeg at fødsel nummer to Iallefall ikke kom til å skje noe seinere :D

Håper du er godt igang nå.

Jeg fikk første med igangsetting 9 dager over UL-termin, bare 4 dager over menstermin.

Andremann kom spontant på UL-termin, 5 dager før menstermin.

Spent på tredjemann kan du si, alt kan skje.

Spennende, lykke til[emoji4]

Alt dabbet av i går kveld. Etter nesten 12 timer med stadig mer intense rier stoppet det nesten opp. De ville ha meg inn på en sjekk på føden pga lite bevegelse. Da så de at livmoråpningen fortsatt er lukket (kanskje 1 cm åpen, men ikke mer). Men siden i går ettermiddag har jeg hatt mye rosa/brun utflod da. Så det er jo noe som skjer i allefall..

Jeg fikk med meg to paralgin forte for å få sove og sov 4-5 timer i natt. Men nå har jeg ingen rier.

Hadde en veldig langdryg fødsel sist, men hadde håpa det skulle gå litt fortere denne gangen :)

Alt dabbet av i går kveld. Etter nesten 12 timer med stadig mer intense rier stoppet det nesten opp. De ville ha meg inn på en sjekk på føden pga lite bevegelse. Da så de at livmoråpningen fortsatt er lukket (kanskje 1 cm åpen, men ikke mer). Men siden i går ettermiddag har jeg hatt mye rosa/brun utflod da. Så det er jo noe som skjer i allefall..

Jeg fikk med meg to paralgin forte for å få sove og sov 4-5 timer i natt. Men nå har jeg ingen rier.

Hadde en veldig langdryg fødsel sist, men hadde håpa det skulle gå litt fortere denne gangen :)

Kjipt når det plutselig stopper :arghh: krysser fingrene for at det tar seg opp og ikke tar evigheter...

Så utrolig kjipt. Håper du får slappet av litt før det setter i gang igjen. Da håper jeg virkelig det går fort for deg!

Huff, så leit at det dabbet av. Håper det setter i gang igjen snart. Føler smertestillende får det til å stoppe opp, så i natt sa jeg nei til det. Livredd for at det skal stoppe opp igjen. Vært innom 3 forskejllige fødeavdelinger i natt, resulterte i 7 timers kjøring med rier. Føler jeg blir kastet rundt..

Huff, så leit at det dabbet av. Håper det setter i gang igjen snart. Føler smertestillende får det til å stoppe opp, så i natt sa jeg nei til det. Livredd for at det skal stoppe opp igjen. Vært innom 3 forskejllige fødeavdelinger i natt, resulterte i 7 timers kjøring med rier. Føler jeg blir kastet rundt..
Huff!❤️Så slitsomt det må ha vært!

Håper det tar seg opp igjen og at du snart har bebis i armene :)

Da er jeg innlagt, med bæsj i fostervannet så jeg blir igangsatt snart! Har heldigvis blitt litt åpnere på egen hånd også, har litt over 1,5cm åpning.

Men jeg får ikke dra hjem før babyen er født nå :)
Nå er du i gang, håper opplevelsen blir bra og ikke alt for lang!

Da er jeg innlagt, med bæsj i fostervannet så jeg blir igangsatt snart! Har heldigvis blitt litt åpnere på egen hånd også, har litt over 1,5cm åpning.

Lykke til håper du får en fin igangsetting og fødsel, snart har du baby hos deg! [emoji4]

Bra det ble oppdaget og at ting skjer etterhvert
Lykke til :D

Så spennende!! :) Lykke til :) Håper det går litt raskere denne gangen og at du får en god opplevelse. Tenk at du snart har bebisen din her med deg ❤️

Back
Topp