Første fase av fødselen

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
jeg er egentlig mest aktiv i junigruppa, men siden vi er i juli nå (og jeg ikke fødte i juni likevel...) kan jeg jo oppdatere dere litt også.

Jeg begynte å få rier kl 9 i morges. Varierer mellom 6-20 min mellom. I morges var det stort sett 6-7 min mellom men de var veldig milde, nå er det 10-20 (som regel 15) min mellom men de er mer intense.

Andregangsfødende forresten. Jeg brukte to døgn sist, hvorav 40 timer fra vannet gikk. Så jeg regner med at det kan ta litt tid denne gangen også :P

Håper du slipper 40 timer med smerter denne gangen. :nailbiting:
Masse lykke til!

Lykke til. Regner med det går fortere denne gangen :)

jeg er egentlig mest aktiv i junigruppa, men siden vi er i juli nå (og jeg ikke fødte i juni likevel...) kan jeg jo oppdatere dere litt også.

Jeg begynte å få rier kl 9 i morges. Varierer mellom 6-20 min mellom. I morges var det stort sett 6-7 min mellom men de var veldig milde, nå er det 10-20 (som regel 15) min mellom men de er mer intense.

Andregangsfødende forresten. Jeg brukte to døgn sist, hvorav 40 timer fra vannet gikk. Så jeg regner med at det kan ta litt tid denne gangen også :p

Spennende! Krysser fingrene for at du slipper så lang fødsel denne gangen. Du får nå i alle fall en del pause mellom riene til å hvile. Har fu snakka med føden? Når tenkte du å dra inn? :rolleyes:

Spennende, lykke til :) krysser fingrene for at det går litt fortere for deg nå

Så kjekt at det endelig startet for deg:) håper du får et raskere forløp, og antagelig føder før meg ;) masse lykke til ♥️

Lykke til!

Takk alle sammen :) ❤️
Har ganske intense rier nå hvert 10. minutt ca. Snakket med jordmor på føden på tlf, jeg er nok i latensfasen fortsatt. Når det tar seg opp skal jeg ringe igjen

Spennende dette. Håper det skjer noe mer i løpet av natta.

Spennende! :) hyggelig at du oppdaterer oss! Håper du snart er i aktiv fødsel og får en fin opplevelse! Snart har du babyen din her [emoji173]️

Andregangsfødende forresten. Jeg brukte to døgn sist, hvorav 40 timer fra vannet gikk. Så jeg regner med at det kan ta litt tid denne gangen også :P

Så spennende, håper det går raskere denne gangen:) steike 40 fra vannavgang [emoji33] håper virkelig du slipper unna det! Hvor mage dager over termin er du? Masse lykke til [emoji173]️

Så spennende, håper det går raskere denne gangen:) steike 40 fra vannavgang [emoji33] håper virkelig du slipper unna det! Hvor mage dager over termin er du? Masse lykke til [emoji173]️
Jeg er egentlig ikke over termin. Dvs mensterminen min var i går og jeg fødte på menstermin sist (4 dager før UL-termin) så var litt innstilt på det nå også, så det føles som jeg er over. Men ultralydtermin er 4. juli. Men siden jeg fødte før den sist, på mensterminen, tenkte jeg at fødsel nummer to Iallefall ikke kom til å skje noe seinere :D

Back
Topp