Første bursdagen!

dck

Blir kjent med forumet
Hei,

Noen som har begynt å planlegge bursdagen til den lille gully? Hva slags feiring blir det?
 
Er veldig usikker, vi bor langt unna familiene våre, så det blir nok ikke noe stor feiring. Han skal få seg en krone på hodet og en liten gave. Har også tenkt til å bake en sunn kake som han kan få lov til å spise selv. Kanskje invitere noen venner på besøk som også har barn :)
 
Jeg har ikke planlagt noe, men kanskje greit å tenke på det snart :)

Baby sine besteforeldre og tante fra England kommer sikkert over, og mine foreldre og søs sin familie. Har ikke planlagt gaver, men kommer nok til å lage ønskeliste til alle :) ull, uteklær, vinterstøvler, bhg-sekk osv så vi ikke får leker eller fleece-/bomullsklær han ikke trenger / vi vil ha!

Når det gjelder meny har jeg ikke tenkt på det i det hele tatt, bortsett fra at det skal være skikkelig mat. Kake av noe slag blir det helt sikkert :) tipper gulrotkake for det er favoritten til mannen min.

Hva tenker du da, trådstarter?!!
 
Jeg har ikke planlagt noe, men kanskje greit å tenke på det snart :)

Baby sine besteforeldre og tante fra England kommer sikkert over, og mine foreldre og søs sin familie. Har ikke planlagt gaver, men kommer nok til å lage ønskeliste til alle :) ull, uteklær, vinterstøvler, bhg-sekk osv så vi ikke får leker eller fleece-/bomullsklær han ikke trenger / vi vil ha!

Når det gjelder meny har jeg ikke tenkt på det i det hele tatt, bortsett fra at det skal være skikkelig mat. Kake av noe slag blir det helt sikkert :) tipper gulrotkake for det er favoritten til mannen min.

Hva tenker du da, trådstarter?!!

God idé med ønskeliste :)

Jeg begynte å kjøpe små ting på ebay. Han skal være en liten prins til bursdagen hans :)

Til menyer så tenke jeg skal lage en Filippinske retter til Filippinske venner. Og dagen etter kanskje polse og lomper til besteforeldre, tante, kusine og onkel som er Norsk. Eller kan dele filippinske maten så få dem smake det også.

Jeg bare litt bekymret med pappaen som vil ikke ha så stor fest. Og det er ikke stor fest, han vil ikke stresse seg med forberedelsene :-(

Men, men. Mothers knows best :) :) :)
 
Er veldig usikker, vi bor langt unna familiene våre, så det blir nok ikke noe stor feiring. Han skal få seg en krone på hodet og en liten gave. Har også tenkt til å bake en sunn kake som han kan få lov til å spise selv. Kanskje invitere noen venner på besøk som også har barn :)

Hmmm. Jeg nesten glemte gaven! Takk for tipset :)
 
Blir kun å feire med familien.
 
Synes det har blitt så mye dilldall med bursdager, blir nok å lage en kake å kjøpe finklær og gave til gutten, blåse opp noen ballonger og invitere besteforeldre, tanter og onkler.
 
Synes det har blitt så mye dilldall med bursdager, blir nok å lage en kake å kjøpe finklær og gave til gutten, blåse opp noen ballonger og invitere besteforeldre, tanter og onkler.

Hehe, kunne ikke vært mer enig :D
 
Synes det har blitt så mye dilldall med bursdager, blir nok å lage en kake å kjøpe finklær og gave til gutten, blåse opp noen ballonger og invitere besteforeldre, tanter og onkler.
Skriver under på denne ☺
 
Vi drar tilbake til jobben min i det store utland når permisjonen min er ferdig i september, så lilles første bursdag blir langt unna familie. Men har verdens fineste kollegaer, så kommer sikkert til å stelle i stand noe hvor vi inviterer dem :) kaffe og kake, tipper jeg.
 
Nå begynner det å nærme seg ett år! Hjelpe meg som tiden flyr..
Ting jeg har tenkt på i fh til bursdagen er å ta ettårsbilder
sette annonser inn i avisa på dagen
Ha familiebursdag, todelt pga plassen.
Pynte med rosa ballonger, lage krone også tenkte jeg på slike pappasjetter. Finnes det noe som er søtt men ikke med frost eller barbie på?
 
Far familie på søndag - intimt med middag bare :)
Min familie som barnebursdag (onkler, tanter, besteforeldre + andre barn i slekten, mange unger under 5 år),
Vi er sammen altså, men ønsker barne bursdag også ønsket far en rolig feiring med sin familie :)
På selve dagen lager vi en liten bursdagsfeiring bare oss 3
 
Da var snuppemora mi også blitt 1 år! Vemodig og moro! Ble en liten markering med muffins, lys og pakke bare oss tre på dagen. I helga mannen sin familie, og denne helga min familie. Vi har nemlig så mange familiemedlemmer at det ikke blir plass på en gang. Kakedama som skulle lage flott marsipankake ble vips borte, så jeg lagde min første marsipankake med ganske så proff pynt. Jeg er litt stolt av at jeg fikk det til. Vesla sin første feiring ble kjempe fin og hun syns det var spennende med pakker.
Gaver fra oss ble: sykkel med sele/bøyle/stang som etterhvert blir bare 3 hjul sykkel og gå vogn. Superstas!
 
Back
Topp