Første barn?

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Er vi mange som venter vårt første barn i gruppa?

Suger til meg all kunnskap rundt om på forumet og fra familien.
Er jo så utrolig mye å tenke på!
For å ikke snakke om fødselen o_O

Jeg venter mitt første :) Er helt vilt mye å sette seg inn i, men vi har heldigvis en del tid på oss å finne ut av ting :D

Jeg venter mitt første :) Er helt vilt mye å sette seg inn i, men vi har heldigvis en del tid på oss å finne ut av ting :D
Nesten litt for god tid!
Men det er så spennende! Har en samboer som gleder seg enda mer enn meg :joyful:
Har du bestemt deg for noe spesielt av utstyr enda? Eller venter du til etter Oul? :)

Vi venter vårt første barn [emoji5][emoji50][emoji85] Er så mye å sette seg inn i at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne [emoji13]

Nesten litt for god tid!
Men det er så spennende! Har en samboer som gleder seg enda mer enn meg :joyful:
Har du bestemt deg for noe spesielt av utstyr enda? Eller venter du til etter Oul? :)

Jeg har enda ikke rotet meg inn i utstyrsverdenen, og tenker at jeg venter til etter oul. Jeg skal iallfall prøve å få arvet så mye som mulig av familie og venner. Mulig jeg setter opp en liste snart av hva vi trenger, så får jeg etter hvert finne ut hva vi kan arve og så kjøpe resten. Jeg har iallfall en plan, men noe lenger enn det har jeg ikke kommet :P Har du kjøpt inn noe allerede? :)

Vi venter vårt første barn [emoji5][emoji50][emoji85] Er så mye å sette seg inn i at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne [emoji13]
Så gøy at vi er flere! Nesten litt som å begynne på en ny skole :joyful: blir gøy å følge hverandre til målstreken da! Og dele opplevelser :)

Jeg har enda ikke rotet meg inn i utstyrsverdenen, og tenker at jeg venter til etter oul. Jeg skal iallfall prøve å få arvet så mye som mulig av familie og venner. Mulig jeg setter opp en liste snart av hva vi trenger, så får jeg etter hvert finne ut hva vi kan arve og så kjøpe resten. Jeg har iallfall en plan, men noe lenger enn det har jeg ikke kommet :p Har du kjøpt inn noe allerede? :)
Er på samme plan som deg!
Vi skal vente, men ser litt på nettet da :)
Har kjøpt inn ett par sko faktisk, men det var fordi det var siste paret vi hadde igjen i butikken og de er så søte!! Klarte ikke å unngå. Men utenom det, så prøver vi å ha is i magen!

Vi venter også vårt første barn! :)
Jeg stresser egentlig ikke så veldig mye, med unntak av da jeg lærte på dette forumet at det var noe som heter missed abortion, det har vært mitt store stresselement så langt i denne graviditeten...

Jeg tenker at det er ikke så vanvittig mye utstyr lille trenger i starten, men satte allikevel tidlig opp en liste over hva som trengs, så tar vi innkjøpene litt etter hvert.
Fødsler har jeg vært med på før, så jeg har en idé om hvordan det kan være, og helt forberedt på det blir man vel aldri uansett. Alt i alt er jeg egentlig en svært avslappet førstegangs gravid, så langt i hvert fall ;)

Venter nr 2, men nr 1 er 6 år så det føles ganske nytt likevel [emoji23]

Vår første, og det er veldig stas for våre nærmeste og [emoji5][emoji322] her kranglet de om hvem som skulle betale for barnevogna. Jatakk sier vi! [emoji27][emoji28]
Samme her! Svigers vil gjerne ta bilstol og mine foreldre vogn. Takker ikke nei når vi er så heldige å få det tilbudet :)

Første for oss begge :)

"Alle" rundt oss har barn, så jeg regner med det blir nok av velmente råd å få når vi forteller om det. Dessverre (?) er jeg er *gjøre sjæl*-dame, men tar selvfølgelig til meg alt jeg hører og leser, og så velger vi vår egen vei midt inni der et eller annet sted tenker jeg :)

Første her også :happy:
Endel å sette seg inn i ja! Gruer meg til permisjonsdelen...

Min første, mannen sin nr 2. Har sier han har glemt/fortrengt alt av svangerskap og barseltid fra førstemann pga mor til barnet. Så han føler han skal bli pappa for første gang.

Litt fint men også veldig trist...

Back
Topp