Første barn?

Vår første :happy: Første barnebarn på begge sider også, men vi har ikke fortalt familiene våre det enda. Tenker å fortelle det i påsken når jeg er kommet over 12 uker. Gleder meg til det! Har ikke begynt å tenke på innkjøp eller utstyr enda....

Første! [emoji849] egentlig veldig lite tanker om noe som helst enda... føler liksom ikke at det er noe der selv om jeg har sett det på UL og jeg hater at livet mitt snus på hodet [emoji85]

Første for oss også☺️ Vi tar vel ting ganske så med ro foreløpig, og med unntak av en souvernir samboeren kjøpte da han var i Irland, så har vi ikke begynt å kjøpe inn noe enda!;) Har riktignok kikket på vogn etc både på nett og i butikk, og begynt å planlegge barnerom, men har ikke hastverk! Liker vel bare å se på- og tenke gjennom mulighetene før vi tar noen valg:D
Samboeren er superivrig, ser gjerne på fødeavdelingen og har lest gjennom alle papirene/ brosjyrene vi fikk hos legen på svangerskapskontroll!:p Innimellom opplever jeg vel at han nesten er mer klar enn meg!:rolleyes::p

Første [emoji4] vi gleder oss, eg gleder meg vel egentlig mest til å ikke lenger være kvalm [emoji85]
Nok av nevøer/nieser da, to på hver side og to på vei som kommer før/samtidig som vår. Så det blir folksomt i familien [emoji23] og til jul....[emoji85][emoji23][emoji4]

Så gøy at vi er så mange førstegangsfødene! Håper vi kan dele mange morsomme historier med hverandre fremover og ta del i forandringene som kommer ❤ og ikke minst gratulerer til oss alle ❤

4476c93d4215e0b50cdd9ebe2b086697.jpg

Dere må nyte det å kunne gå på toalettet alene, for plutselig er det slutt [emoji23][emoji23]

Vår første også :) Spennende tider :)
Bra vi har god tid på oss til å forberede oss ;) Er nok en grunn til at svangerskapet varer 9 måneder, hehe

Jeg venter mitt første barn for andre gang [emoji4] Vi krysser fingrer og tær for at alt er bra denne gangen [emoji178] Samboeren min å jeg gleder oss veldig til å bli foreldre til vår lille skatt [emoji7][emoji178]

min 3., mannens første. Er uvant å ha en superengasjert mann ved min side og merker litt at jeg ble vant til i forrige svangerskap(som jeg var alene mesteparten av tiden) å styre og bestemme slik jeg ville. Har også en del preferanser på ting, men stort sett er mannen enig i det. Det gleder meg mest til at han er ivrig på å prøve bæring han og :) Håper han vil få det til og finne kos i det :)

Er vi mange som venter vårt første barn i gruppa?

Suger til meg all kunnskap rundt om på forumet og fra familien.
Er jo så utrolig mye å tenke på!
For å ikke snakke om fødselen o_O

Ja, vi venter vår første!

Til alle dere førstegangsfødene : SOV så MYE dere kan [emoji23] IKKE stress med å få ut ungen når slutten nermer seg!! Bare SOV [emoji16]
Og JO - mange av dere kommer nok til å være ganske høylytt når dere ligger der å skal ha denne lille klumpen ut! (Hilsen ei som sov for lite, stressa for mye på slutten og ikke skulle lage en lyd på fødestua!) [emoji1]

Back
Topp