Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten litt for god tid!Jeg venter mitt førsteEr helt vilt mye å sette seg inn i, men vi har heldigvis en del tid på oss å finne ut av ting
![]()
Nesten litt for god tid!
Men det er så spennende! Har en samboer som gleder seg enda mer enn meg
Har du bestemt deg for noe spesielt av utstyr enda? Eller venter du til etter Oul?![]()
Så gøy at vi er flere! Nesten litt som å begynne på en ny skoleVi venter vårt første barn [emoji5][emoji50][emoji85] Er så mye å sette seg inn i at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne [emoji13]
blir gøy å følge hverandre til målstreken da! Og dele opplevelser Er på samme plan som deg!Jeg har enda ikke rotet meg inn i utstyrsverdenen, og tenker at jeg venter til etter oul. Jeg skal iallfall prøve å få arvet så mye som mulig av familie og venner. Mulig jeg setter opp en liste snart av hva vi trenger, så får jeg etter hvert finne ut hva vi kan arve og så kjøpe resten. Jeg har iallfall en plan, men noe lenger enn det har jeg ikke kommetHar du kjøpt inn noe allerede?
![]()
Så gøy! Litt heldig at du har med deg en som vet hva han går til ❤ har prøvd å se på fødeavdelingen med mannen, og han freaker jo helt utMin første, mannens andre![]()

Hihih, da er vi førstisser! Blir morsomt å følge hverandreFørste her også! [emoji851]

Samme her! Svigers vil gjerne ta bilstol og mine foreldre vogn. Takker ikke nei når vi er så heldige å få det tilbudetVår første, og det er veldig stas for våre nærmeste og [emoji5][emoji322] her kranglet de om hvem som skulle betale for barnevogna. Jatakk sier vi! [emoji27][emoji28]