ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Dollface
Nei,men intensivkurs er heller ikke ensbetydende med en utrygg sjåfør. De valgene man tar når man setter seg alene i bilen,tar man selv. En attenåring bak rattet anser ikke jeg som trygt etter hva jeg har sett her. Men en femogtredve år gammel familiefar som vet mer om liv og død og har hatt noen år på baken og vet mye om konsekvenser,vil jeg si er som regel litt tryggere på veiene. Min mening. Men jeg har ikke noen god erfaring med yngre sjåfører. Sier ikke at alle er sånn[;)]
Det beste, frøken kverulant, er at jeg ikke var 18.. jeg var 23.. altså ganske nære den grensa forsikringsselskapene setter som skille mellom "sjåfør i risikogruppa" og "ikke sjåfør i risikogruppa"..
Poenget mitt er at det sjeldent finnes en enkel utvei for lappen..
Men kal-el vil sikkert høre hvor flink og trygg han er, så da skal jeg ikke legge meg mer oppi det..
Ja men jeg snakket ikke om deg. (Jeg snakker om de jævla drittungene som kjører helt opp i rassen på meg og blinker febrilsk med lysene når det er kø i begge feltene* tygger tennene sammen*)
Da snakket du om meg.. [8D]
Ja,da må jeg bare si,at når det ikke finnes en åpen luke i høyrefeltet og det går sakte i venstrefeltet,så er man rett og slett mindre intelligent om man tror man skal komme fram[;)]
Hett tips:
Kufanger.. fungerer perfekt som bilpuffer når det er litt "trangt" [8D]