Før jeg ble foreldrer viste jeg ikke at...

Før jeg fikk barn visste jeg ikke at det var mulig å svelge så mange kameler! :joyful:

Og før de ble tenåringer visste jeg ikke hvor dum jeg visstnok til tider er! :bored: :smiley-angelic006

At nattesøvnen fremdeles lider når ungene er 9 og 11 år! De holder et hel.... liv hver bidige kveld .

Nå er klokken 23.15 og de sover fortsatt ikke...
Holder på å minste all sunn fornuft.

At nattesøvnen fremdeles lider når ungene er 9 og 11 år! De holder et hel.... liv hver bidige kveld .

Nå er klokken 23.15 og de sover fortsatt ikke...
Holder på å minste all sunn fornuft.

Ånei! Jeg som trodde det var håp en gang..

Ånei! Jeg som trodde det var håp en gang..
Har vært gode perioder innimellom altså! Men nå har vi hatt en laaaaaaang høst og vinter med bare tull egentlig. Kjenner jeg har mest lyst å sette meg ned å gråte. Ikke det at det hjelper da men..... De er utpreget B mennesker begge 2 og har rett og slett ikke lyst å sove. Leker, treger hverandre, går 4 ganger på do, er tørst osv....

Før jeg ble mamma visste jeg ikke hvor mange jeg fikk plass til på fanget mens jeg er på do.

Før jeg ble mamma visste jeg ikke hvor lite søvn jeg kunne fungere med.

Før jeg ble mamma visste jeg ikke hvor mange jeg fikk plass til på fanget mens jeg er på do.

Før jeg ble mamma visste jeg ikke hvor lite søvn jeg kunne fungere med.
hvorfor har du med ungene på do!?

Før jeg ble foreldre viste jeg ikke hvor viktig det var at lokket på yoghurten ble tatt av helt.
En bitte liten rift i det så var visst hele yoghurten ødelagt mente min eldste når han var en 2-3 år gammel

1,5 og 3 år, jeg håper at det gir seg etterhvert :p noen ganger klarer jeg å lure meg inn uten dem mens de leker sammen, men det hører sjeldenhetene til!
Gjør nok det :) mine har aldri vært med på do. Vært streng på det.

Back
Topp