Helt likt herAlternativet er at de sitter utenfor og gråter, og det er ikke bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt likt herAlternativet er at de sitter utenfor og gråter, og det er ikke bedre
Nope gjør ikke det
Hahaha, ikke sant setninger man aldri trodde man kom til å siFør jeg ble mor viste jeg ikke hvor mye rart jeg kom til å si, som høres helt fjernt ut for folk uten barn.
"IKKE bad Sofia i eplejuicen!" (Sofia den Første duplofigur)
"Ta vekk foten din fra ansiktet til lillebror!"
"NEI! Du kan ikke spise med føttene"
"Ikke stikk fingeren i rompa på lillesøster!"
"Ikke stikk foten i rompa på storesøster!"
and so on
Mini på 20mnd er ofte med på do, når vi er alene hjemme syns jeg ingenting om å lukke døren foran han for å gå på do, i tilfelle det skulle være noe.Gjør nok det mine har aldri vært med på do. Vært streng på det.
Hva skulle det være?Mini på 20mnd er ofte med på do, når vi er alene hjemme syns jeg ingenting om å lukke døren foran han for å gå på do, i tilfelle det skulle være noe.
Han velger å ikke være med mange ganger, men som i dag så begynte han å leke med biler på gulvet mens jeg var på do, fordi han trengte at jeg var i nærheten.
Eller en kraftig bæsjebleie (samboer syns det var morsomt å se hvor lykkelig jeg ble hver gang minsten bæsjet, siden han slet med forstoppelse)Før jeg fikk baby med magesmerter visste jeg ikke hvor usannsynlig glad jeg kunne bli for en real promp.