Følger du moten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Vesla får stadig nytt tøy- så på den måten følger hun jo kanskje de nyeste trendene. Hun er ikke 1 år enda, så det har blitt kjøpt mye tøy dette året. Neste år blir det nok ikke fullt så mye.

Ellers er jeg selv temmelig motebevisst, og liker å følge med på de nyeste trender. Men handler etter lommeboken og må like tøyet selv for å kjøpe det.
Kjøper ikke en "trend" jeg ikke liker bare fordi man skal følge moten.

Altså, føler at det alltid er 5-6 stiler som er "mote" og en av de liker jeg jo som regel :p så følger jo moten, men med egen smak?

Ikke akkurat :p kjøper inn det heg syns er fint. Hos ungen går det for det meste i Frostklær...

Veldig lite opptatt av det, unngår igrunn heller sånne store motegreier, syns det er litt flaut egentlig å skulle bruke noe rart bare fordi det er trendy.
Mote for barn? Ja hvis frost gjelder så!

Nei... Eller, følger min eigen mote :P Går i det eg vil og det som passar ;) Er ikkje så nøye på det med mote og det samme gjelder Jr.
Men, eg synes det er ganske fint med litt moteriktige kle på gubben. Synes han får ein ekstra dæsj med sexy da ❤️ :P

Nope!
Her handles klær som vi liker, men det kan jo like godt være på mote for alt jeg vet:p Jeg er ikke spesiellt
motebevist.

Jeg tviler sterkt da jeg kjøper lite klær, frøkna har hatt sine klær noen år og arvet noe. Jeg liker best joggebukser :P Men om noe av det vi har er moderne vet jeg ikke da jeg følger lite med på mote hehe

Kjøper det jeg liker. Liker sjeldent det helt nyeste

Kjøper det jeg liker når jeg trenger det, som er veldig sjelden, så kan vel ikke si jeg er spesielt opptatt av mote.
Veldig glad i min komfortable joggebukse:p

Følger med på det, men ikke slavisk.
Bryr meg ikke såpass at jeg ville gått i noe jeg ikke likte eller som kræsjer med min egen stil :) Men klart at når man kjøper klær forholdsvis ofte så får man jo oppdatert garderoben deretter også.
Samme gjelder Mini.

Kjøper bare det jeg vil ha. ;) Bryr meg fint lite om det er på mote eller ikke. Vet ikke hva som er mote heller. :P

Haha nei her er antageligvis alt gått ut av mote for noen år siden :-P

Jeg kjøper det som er billig og komfortabelt, og ikke ser ut som det kommer fra søppelfyllinga. :p Mote er ikke noe begrep for meg, det skal være praktisk.

Back
Topp