Følger du moten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Til meg selv: njæ... Barna får nye og brukte klær. Men har bevisst styrt unna disneymotiver ol.

Kjøper det jeg selv liker. Er opptatt av klær, og syns selv jeg kler meg godt. Det er det viktigste for meg.

Nei. På ingen måte. Kjøper etter hva jeg/vi selv liker.

Nei. Jeg har en klassisk og personlig stil.

Jeg gjør det, men handler i butikker hvor det meste er klassisk. Og Barna gjør også det til en viss grad.

På en måte følger vel alle moten siden det som er i butikkene er det. Men kjøper kun det jeg synes er fint.

Blir jo litt tvunget til det når man kjøper klær, men heldigvis er det så mange forskjellige stiler man kan velge, så det er alltids klær jeg liker. Så jeg følger selvsagt ikke alle moter, men de jeg liker og som passer fasongen min.
Ser ut som jeg snart hiver meg på moten om å gå fra langt til halvlangt hår også.

På en måte følger vel alle moten siden det som er i butikkene er det. Men kjøper kun det jeg synes er fint.
Det samme tenker jeg. Men man finner mye basic plagg som alltid finnes i butikkene.... Og så spørs det om man handler nytt tøy ofte...

Det samme tenker jeg. Men man finner mye basic plagg som alltid finnes i butikkene.... Og så spørs det om man handler nytt tøy ofte...
Har du noen gang sett " the devil wears prada"? ( trur det skrives sånn). Der er det en fin kommentar ang mote.

Kjøper det jeg liker til ungene:)
Følger nok mer moten til meg selv...om jeg liker det selvsagt;)

viss jeg liker det som er moderne så. men det er ikke ofte :P kjøper det jeg føler med vell i, samt passer til ei jente som er "høyde utfordret" (som min mor sa en gang) er ikke allt som er like pent på ei som bare er 155 høy ;)

viss jeg liker det som er moderne så. men det er ikke ofte :P kjøper det jeg føler med vell i, samt passer til ei jente som er "høyde utfordret" (som min mor sa en gang) er ikke allt som er like pent på ei som bare er 155 høy ;)
Hehe. Jeg er hele 3 cm høyere enn deg. Og den dumme moten med de åpne jakkene som gikk til låret passet ikke akkurat. Jeg fikk de under kneet. Og buksene blir altid for lange.

• Liker
Reactions: Boo
Har du noen gang sett " the devil wears prada"? ( trur det skrives sånn). Der er det en fin kommentar ang mote.
Nei men tror jeg har sett akkurat det. Synes det egentlig er ganske teit. Bryr meg katta om moteindustrien...sikkert derfor jeg aldri så hele filmen ;)

Følger ikke med :P Kjøper det jeg synes er fint selv uavhengig av hva alle andre måtte mene :)

Nei men tror jeg har sett akkurat det. Synes det egentlig er ganske teit. Bryr meg katta om moteindustrien...sikkert derfor jeg aldri så hele filmen ;)
Ja mest sannsynlig. bryr meg ikke om det heller og ser man hele filmen så er det akkurat det det handler om. Men det er en dialog der hvor de prater om hva som er mote osv, da kommer moteeksperten frem til at selv om man kjøper billige brukte klær så er det fortsatt ett mote plagg fordi de fargene har blitt valgt av designeren osv.

Hadde nok gjort det mer hadde jeg hatt kroppen til det men det har jeg ikke :P
Går med det jeg føler meg slankest i.
Barna føler ingen mote :P

Back
Topp