Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Datra mi har mye arveklær...går i det som var på moten for 4 år siden liksom stakkarSelvfølgelig følger barnet mitt på 14mnd alltid motennoe annet hadde vært uaktuelt.
Det samme tenker jeg. Men man finner mye basic plagg som alltid finnes i butikkene.... Og så spørs det om man handler nytt tøy ofte...På en måte følger vel alle moten siden det som er i butikkene er det. Men kjøper kun det jeg synes er fint.
Har du noen gang sett " the devil wears prada"? ( trur det skrives sånn). Der er det en fin kommentar ang mote.Det samme tenker jeg. Men man finner mye basic plagg som alltid finnes i butikkene.... Og så spørs det om man handler nytt tøy ofte...
Uff ja stakkars jenteDatra mi har mye arveklær...går i det som var på moten for 4 år siden liksom stakkar![]()
![]()
Hehe. Jeg er hele 3 cm høyere enn deg. Og den dumme moten med de åpne jakkene som gikk til låret passet ikke akkurat. Jeg fikk de under kneet. Og buksene blir altid for lange.viss jeg liker det som er moderne så. men det er ikke oftekjøper det jeg føler med vell i, samt passer til ei jente som er "høyde utfordret" (som min mor sa en gang) er ikke allt som er like pent på ei som bare er 155 høy
![]()
Nei men tror jeg har sett akkurat det. Synes det egentlig er ganske teit. Bryr meg katta om moteindustrien...sikkert derfor jeg aldri så hele filmenHar du noen gang sett " the devil wears prada"? ( trur det skrives sånn). Der er det en fin kommentar ang mote.
Ja mest sannsynlig. bryr meg ikke om det heller og ser man hele filmen så er det akkurat det det handler om. Men det er en dialog der hvor de prater om hva som er mote osv, da kommer moteeksperten frem til at selv om man kjøper billige brukte klær så er det fortsatt ett mote plagg fordi de fargene har blitt valgt av designeren osv.Nei men tror jeg har sett akkurat det. Synes det egentlig er ganske teit. Bryr meg katta om moteindustrien...sikkert derfor jeg aldri så hele filmen![]()