Føler meg veldig alene :(

MonicaA

Forumelsker
Det virker som om alle har hatt tidlig UL eller hørt hjerteslag her inne. Jeg føler meg både ensom og litt bekymret over at jeg ikke har fått noen bekreftelse på om lille lever :(

Er det fler her inne som ikke har hørt hjertelyd eller sett lille på UL?

Me fyste graviditet så hadde eg ingenting før ul, og der va heilt ok :) E jo det som e mest normalt ;) Her inne så e det jo flerne så får oppfølging om det eina og det andra, så det virke sikkert litt voldsomt, men kan nesten "banna" på at flertallet vente te ordinær, du hørre bare ikkje om de :) Eg får oppfølging pga SA og gravid me ein gong, derav visste eg ikkje ko longt eg va på vei :)

Jeg har hverken vært på tidlig ul eller hørt noe hjertelyd! Jeg fokuserer på at så lenge jeg ikke blør så er alt ok! Har jo også masse symptomer :)

Me fyste graviditet så hadde eg ingenting før ul, og der va heilt ok :) E jo det som e mest normalt ;) Her inne så e det jo flerne så får oppfølging om det eina og det andra, så det virke sikkert litt voldsomt, men kan nesten "banna" på at flertallet vente te ordinær, du hørre bare ikkje om de :) Eg får oppfølging pga SA og gravid me ein gong, derav visste eg ikkje ko longt eg va på vei :)
Ja, jeg sier ikke at jeg ikke forstår hvorfor mange her får tidlig UL, har lest at mange har SA og MA bak seg, og ville gått til tidlig hadde jeg vært i samme situasjon, så det var ikke ment som noe kritikk!

Men ja, føler at "alle" vet og har sett sin lille leve, og her går jeg, uten å vite noe. Er av og til litt vanskelig å holde motet oppe :(

Jeg har hverken vært på tidlig ul eller hørt noe hjertelyd! Jeg fokuserer på at så lenge jeg ikke blør så er alt ok! Har jo også masse symptomer :)
Jeg har ikke så mye symptomer lenger, puppene har blitt mindre ømme og mindre harde, tisser normalt nå, ingen økt utflod.

Tok det absolutt ikkje så kritikk :) Tenkte bare å påpeka at mongen får oppfølging her inne, og då virke det gjerna litt overveldandes :)

Skjønne absolutt koss du føle det, og det e jammen ikkje lett å verra gravid, me alle bekymringene så følge me, me tenke jo og analysere hver minste ting, og det blir gjerna ennå mer tenking av å verra me på et sånt forum :) Sende deg ein god klem eg <3 Plutselig e sommaren over så komme ul'en før du tror :) I verste fall så kan du jo bestilla privat :)

Jeg har ikke :) Skal ikke på tidlig ul, skal til jordmor den 23 juni på første kontroll å håper å få høre hjertelyden da. Men er bare 10 uker på vei da, så ikke sikkert hun finner den.
Skjønner hva du mener, jeg å føler jeg er alene om å ikke ha vært på tidlig ul, men er jo vanlig å ikke være det :) Hadde vært godt med en bekreftelse på at det er liv derinne, ja.

Tok det absolutt ikkje så kritikk :) Tenkte bare å påpeka at mongen får oppfølging her inne, og då virke det gjerna litt overveldandes :)

Skjønne absolutt koss du føle det, og det e jammen ikkje lett å verra gravid, me alle bekymringene så følge me, me tenke jo og analysere hver minste ting, og det blir gjerna ennå mer tenking av å verra me på et sånt forum :) Sende deg ein god klem eg <3 Plutselig e sommaren over så komme ul'en før du tror :) I verste fall så kan du jo bestilla privat :)
Jeg bor på en pitteliten plass, så det finnes ikke noen privat UL her :p er kun sykehuset som tar, og de tar bare de ordinære og om det ellers er overhengende fare for fosteret.

Jeg har ikke :) Skal ikke på tidlig ul, skal til jordmor den 23 juni på første kontroll å håper å få høre hjertelyden da. Men er bare 10 uker på vei da, så ikke sikkert hun finner den.
Skjønner hva du mener, jeg å føler jeg er alene om å ikke ha vært på tidlig ul, men er jo vanlig å ikke være det :) Hadde vært godt med en bekreftelse på at det er liv derinne, ja.
Jeg har hatt første legetime, og han hørte ikke etter noen hjertelyd :( Har første jordmortime 4 juli, og håper å høre hjertelyd da! Hvis ikke tror jeg jeg mister vettet før OUL..

Det virker som om alle har hatt tidlig UL eller hørt hjerteslag her inne. Jeg føler meg både ensom og litt bekymret over at jeg ikke har fått noen bekreftelse på om lille lever :(

Jeg har verken vært hos lege/jordmor/UL enda! Er gravid med min 7. har aldri hatt MA eller SA. Så når jeg ikke har behov for spesialoppfølging i starten av graviditeten, så venter jeg leeengst mulig. Drar ikke til lege før jeg må inn for å bestille ordinær UL. Synes jeg forkorter graviditeten for min egen del med å gjøre det slik. Tenker det er viktigere å følge med når babyen er blitt så stor at den kan reddes..

Jeg har ikke vært på tidlig ul og skal heller ikke. Jeg fant derimot hjertelyden i går i ca. 5 sek :p Kjøpte doppler kun fordi det blir gøy for storebrødrene å høre, ikke for min egen skyld egentlig.

Første svangerskapet var jeg kun på oul, men fikk låne svigersøster sin dopler, så fikk høre hjertelyden hjemme litt før.

Denne gang har jeg mistet 2 ganger, og fastlegen min har eget ul apperat på kontoret, så har ikke fått noe ekstra på sykehuset. Men skjønner godt hva du mener. Mine 3 veninner som nå er gravide, har ikke vert på noe annet en oul.

Jordmoren min ville ikke lete etter hjertelyden før etter uke 15 sist, selv om jeg hadde funnet den en gan uke 9 hjemme.
Håper du også får hørt hjertelyden av jordmoren når du skal! :)

Godt det er noen som føler det litt som meg! Jeg har å følt på at alle her inne har vært på ul og sett den lille. Jeg har også lite symptomer, og føler meg egentlig frisk og rask, men magen min er som en liten ballong og jeg er mer sliten enn vanlig :) også spiser jeg jo hele tiden...

Føler på det samme som deg! Har ikke fått noe bekreftelse på at ting er som de skal, skal til legen neste gang når jeg er 13+0, kan spørre om hun vil høre etter hjertelyd, men hun sier sikkert nei.

Tror ikke jeg hadde vært så stressa om jeg ikke hadde vært her inne, men klarer ikke lå være

Jeg har ikke så mye symptomer lenger, puppene har blitt mindre ømme og mindre harde, tisser normalt nå, ingen økt utflod.

Hvor langt er du på vei? Hvis du er veldig bekymret så kan du jo snakke med legen din om det?

Jeg har heller ikke vært på kontroll eller tidlig ul. Skal på tidlig ul 1/7 - da er jeg i uke 11.

Har ikke gjort det enda jeg heller :) skal til legen 23.06. Da er jeg 12+1, så får vi se hva som skjer der, og hva hun sier :)

Back
Topp