Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg sier ikke at jeg ikke forstår hvorfor mange her får tidlig UL, har lest at mange har SA og MA bak seg, og ville gått til tidlig hadde jeg vært i samme situasjon, så det var ikke ment som noe kritikk!Me fyste graviditet så hadde eg ingenting før ul, og der va heilt okE jo det som e mest normalt
Her inne så e det jo flerne så får oppfølging om det eina og det andra, så det virke sikkert litt voldsomt, men kan nesten "banna" på at flertallet vente te ordinær, du hørre bare ikkje om de
Eg får oppfølging pga SA og gravid me ein gong, derav visste eg ikkje ko longt eg va på vei
![]()
Jeg har ikke så mye symptomer lenger, puppene har blitt mindre ømme og mindre harde, tisser normalt nå, ingen økt utflod.Jeg har hverken vært på tidlig ul eller hørt noe hjertelyd! Jeg fokuserer på at så lenge jeg ikke blør så er alt ok! Har jo også masse symptomer![]()
Jeg bor på en pitteliten plass, så det finnes ikke noen privat UL herTok det absolutt ikkje så kritikkTenkte bare å påpeka at mongen får oppfølging her inne, og då virke det gjerna litt overveldandes
Skjønne absolutt koss du føle det, og det e jammen ikkje lett å verra gravid, me alle bekymringene så følge me, me tenke jo og analysere hver minste ting, og det blir gjerna ennå mer tenking av å verra me på et sånt forumSende deg ein god klem eg <3 Plutselig e sommaren over så komme ul'en før du tror
I verste fall så kan du jo bestilla privat
![]()
Jeg har hatt første legetime, og han hørte ikke etter noen hjertelydJeg har ikkeSkal ikke på tidlig ul, skal til jordmor den 23 juni på første kontroll å håper å få høre hjertelyden da. Men er bare 10 uker på vei da, så ikke sikkert hun finner den.
Skjønner hva du mener, jeg å føler jeg er alene om å ikke ha vært på tidlig ul, men er jo vanlig å ikke være detHadde vært godt med en bekreftelse på at det er liv derinne, ja.
Det virker som om alle har hatt tidlig UL eller hørt hjerteslag her inne. Jeg føler meg både ensom og litt bekymret over at jeg ikke har fått noen bekreftelse på om lille lever
Er det fler her inne som ikke har hørt hjertelyd eller sett lille på UL?
Jeg har ikke så mye symptomer lenger, puppene har blitt mindre ømme og mindre harde, tisser normalt nå, ingen økt utflod.
Har ikke gjort det enda jeg hellerDet virker som om alle har hatt tidlig UL eller hørt hjerteslag her inne. Jeg føler meg både ensom og litt bekymret over at jeg ikke har fått noen bekreftelse på om lille lever![]()
Er det fler her inne som ikke har hørt hjertelyd eller sett lille på UL?