Føler meg usynlig...

Jeg føler meg usynlig... ingen ser meg.
Laget noen super kule bilder med ungene på jobb i går, ingen kommentarer.... har en kollega som er ganske kreativ. Hun får kommentarer på alt...
Pyntet meg litt på jobb i dag. Ny ull kjole og greier.... ingen kommentarer.
Og sånn er det ofte.... ingen ser det jeg gjør, ingen ser meg....
Kjære deg Lady-Z,
Du er IKKE usynlig. Folkene du omgir deg med har bare ikke åpnet øynene sine enda.

For oss her inne er du ikke usynlig iallefall. Jeg ser deg! :) Og jeg liker det du skriver, liker å ha deg her inne :) Også blir jeg glad når jeg ser bildet ditt for jeg elsker Ole Brumm og gjengen!

Vil bare gi deg en klem jeg, og takke deg for at du er den du er, og at du tør å sette ord på slike vonde og vanskelig følelser!

Stor klem
Søk ny jobb, og prat med noen som ser deg og ser hvor fantastisk du er for det er ikke lett å skryte av seg selv i jobbintervjuer og søknader når man er nedbrutt slik man ofte blir av slike situasjoner.

Wow :/ Ble skikkelig trist av å lese dette!! Voksne mennesker liksom... Har et barn som ble holdt utenfor, der de i barnehagen måtte jobbe med det. Utrolig dårlig at man da ikke kan følge samme regel selv, og sette et godt eksempel for barna. Klem til deg :) Er sikker på du var nydelig i den nye ullkjolen :Heartred

Kjære deg Lady-Z,
Du er IKKE usynlig. Folkene du omgir deg med har bare ikke åpnet øynene sine enda.

For oss her inne er du ikke usynlig iallefall. Jeg ser deg! :) Og jeg liker det du skriver, liker å ha deg her inne :) Også blir jeg glad når jeg ser bildet ditt for jeg elsker Ole Brumm og gjengen!

Vil bare gi deg en klem jeg, og takke deg for at du er den du er, og at du tør å sette ord på slike vonde og vanskelig følelser!
Takk for gode ord! Du er god :)

Sender deg en klem [emoji173]️
Ikke noe kjekt å ha det sånn. Kjenner følelsen (dog fra grunnskolen.. Sånn oppførsel du blir utsatt for hører til DER!).

Du er i alle fall ikke usynlig her..! Og jeg vedder på at du så helt smashing ut i ullkjolen din [emoji173]️[emoji173]️

Kanskje det går an å henge opp/legge en anonym lapp på pauserommet. Et "dikt" el om ensomhet på arbeidsplassen... et passende dikt om usynlighet el. Eller rett og slett bare skrive hva du føler (ikke i detalj, men generell info om at du føler deg lite anerkjent, ikke inkludert osv). Hvis det ikke er veldig tydelig hvem det er. Kanskje folk begynner å tenke litt?

Hva har du sagt til ledelsen?

Sender deg en klem❤ Vondt å føle seg usynlig:(

Ikke rart barn opplever mobbing når de voksne er så dårlige forbilder....

Sier som Tamara, her på forumet er du ikke usynlig! Jeg er innom sånn innimellom men ditt nick husker jeg fra jeg blei medlem her da jeg var gravid, og nå er jentungen 3.... du skriver alltid gode innlegg og er så reflektert [emoji5] kollegaene dine skjønner virkelig ikke hva de går glipp av!!!

Klem til deg [emoji254]

Jeg ser deg! Ikke I virkeligheten da, men her inne:) du har gode innlegg som jeg ofte er enig I. Sikker på at du er en super dame og de på jobben din er noe for seg selv. Vet dessverre om mange barnehager med slikt miljø blant de voksne. Det blir oftere slik I kvinnedominerte yrker. Ikke at det er greit likevel, men det skjer oftere der.

Jeg føler meg usynlig... ingen ser meg.
Laget noen super kule bilder med ungene på jobb i går, ingen kommentarer.... har en kollega som er ganske kreativ. Hun får kommentarer på alt...
Pyntet meg litt på jobb i dag. Ny ull kjole og greier.... ingen kommentarer.
Og sånn er det ofte.... ingen ser det jeg gjør, ingen ser meg....

[emoji173]️[emoji173]️

Jeg ser deg! Ikke I virkeligheten da, men her inne:) du har gode innlegg som jeg ofte er enig I. Sikker på at du er en super dame og de på jobben din er noe for seg selv. Vet dessverre om mange barnehager med slikt miljø blant de voksne. Det blir oftere slik I kvinnedominerte yrker. Ikke at det er greit likevel, men det skjer oftere der.
Tusen takk :) gjør godt!

Back
Topp