Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjære deg Lady-Z,Jeg føler meg usynlig... ingen ser meg.
Laget noen super kule bilder med ungene på jobb i går, ingen kommentarer.... har en kollega som er ganske kreativ. Hun får kommentarer på alt...
Pyntet meg litt på jobb i dag. Ny ull kjole og greier.... ingen kommentarer.
Og sånn er det ofte.... ingen ser det jeg gjør, ingen ser meg....
Takk for gode ord! Du er godKjære deg Lady-Z,
Du er IKKE usynlig. Folkene du omgir deg med har bare ikke åpnet øynene sine enda.
For oss her inne er du ikke usynlig iallefall. Jeg ser deg! Og jeg liker det du skriver, liker å ha deg her inne Også blir jeg glad når jeg ser bildet ditt for jeg elsker Ole Brumm og gjengen!
Vil bare gi deg en klem jeg, og takke deg for at du er den du er, og at du tør å sette ord på slike vonde og vanskelig følelser!
22Hvor mange ansatte er det der du jobber?
Det er du også vet duTakk for gode ord! Du er god
Jeg føler meg usynlig... ingen ser meg.
Laget noen super kule bilder med ungene på jobb i går, ingen kommentarer.... har en kollega som er ganske kreativ. Hun får kommentarer på alt...
Pyntet meg litt på jobb i dag. Ny ull kjole og greier.... ingen kommentarer.
Og sånn er det ofte.... ingen ser det jeg gjør, ingen ser meg....
Tusen takk gjør godt!Jeg ser deg! Ikke I virkeligheten da, men her inne du har gode innlegg som jeg ofte er enig I. Sikker på at du er en super dame og de på jobben din er noe for seg selv. Vet dessverre om mange barnehager med slikt miljø blant de voksne. Det blir oftere slik I kvinnedominerte yrker. Ikke at det er greit likevel, men det skjer oftere der.