Føler meg usynlig...

da håper jeg det klaffer kjempe fort for dere :/ får helt vondt av deg :(

Mange klemmer sendes din vei <3
Takk for det... gleder meg til jeg en gang får en ny jobb og starter helt med blanke ark! Tror det kommer til å gjøre godt for meg.
 
Takk for det... gleder meg til jeg en gang får en ny jobb og starter helt med blanke ark! Tror det kommer til å gjøre godt for meg.
ja så absolutt. Det er virkelig ikke godt helsemessig å jobbe i et sånt miljø :(
 
Dette høres vondt ut, og det er ikke grei! Jeg synes det er hårreisende at disse menneskene jobber med barn! Håper du kommer fort unna, for sånt går på helsen [emoji20]
 
Uff, dette høres ikke greit ut!!
Har dessverre ingen gode råd å gi deg, men vil gjerne sende deg en stor klem [emoji173]
Håper nytt styre kommer i gang kjapt og at verneombudet blir byttet ut asap!
 
Det gjør jeg og ja... en på jobb hadde bursdag for noen mnd side. Hun inviterte alle i samme aldersgruppe. Bortsett fra meg og en til. Argumentet var "jeg kunne ikke invitere deg, for da måtte hun andre også kommet. Og det hadde jeg ikke så lyst til."

Det er fader meg det verste jeg har hørt!! Skjønner ikke at noen kan være så ufyselig!
 
Å herremin [emoji20]

Dette er ikke bra, uansett arbeidsplass, men fryktelig når det er en bhg som behandler kollegaer sånn [emoji37]

Klem til deg [emoji173]
 
Nei huff. Stor klem sendes men vit at barna og foreldrene i bhg nok helt sikkert ser deg og setter uendelig pris på deg! Det er jeg sikker på
 
Hva slags oppførsel er dette fra voksne mennesker som i tillegg har ansvar for andres barn som deres profesjon?!
Det er utrolig leit og helt feil at de får deg til å føle deg usynlig. Håper situasjonen endrer seg til det bedre for deg på en eller annen måte.
 
Det gjør jeg og ja... en på jobb hadde bursdag for noen mnd side. Hun inviterte alle i samme aldersgruppe. Bortsett fra meg og en til. Argumentet var "jeg kunne ikke invitere deg, for da måtte hun andre også kommet. Og det hadde jeg ikke så lyst til."
Nei fysj, det der virker ikke som et godt arbeids miljø, må ærlig innrømme at sånn gjør man på barneskolen å ikke i voksen alder.
 
Stor klem :Heartred
 
Uff så utrolig trist å høre. Det der er ett giftig arbeidsmiljø altså :(

Og enig med flere her. Barneskolenivåopplegg er det !

Stor klem til deg [emoji169] Håper det ordner seg.
 
Uff så trist å høre. Hele bygda her er sånn så skjønner deg desverre. Er ikke noe gøy det der. Jeg møter ikke opp på dugnader i bhg fordi fau er litt sånn. Det er helt forferdelig å måtte ha det sånn på jobb. Håper det klaffer fort for dere så du kan få byttet jobb. Har selv også hatt en jobb hvor dette skjedde. Den personen jeg jobba med sladra til sjefen og jeg fikk ikke mer jobb. Ikke mye å si når man er vikar og helt ny. Da var jeg servitør på ei kro ved e6. Fikk ikke pausen min og ble krangling når jeg skulle hjem. Hu hadde skadet foten sin så jeg måtte jo skjønne at hu skulle få mine pauser og jeg måtte jobbe lengre. Fælt sted og aldri gått inn døra der igjen.
 
Back
Topp