da håper jeg det klaffer kjempe fort for dere :/ får helt vondt av degNei, er veldig tungt å stå så alene...
Mange klemmer sendes din vei <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da håper jeg det klaffer kjempe fort for dere :/ får helt vondt av degNei, er veldig tungt å stå så alene...
Takk for det... gleder meg til jeg en gang får en ny jobb og starter helt med blanke ark! Tror det kommer til å gjøre godt for meg.da håper jeg det klaffer kjempe fort for dere :/ får helt vondt av deg
Mange klemmer sendes din vei <3
ja så absolutt. Det er virkelig ikke godt helsemessig å jobbe i et sånt miljøTakk for det... gleder meg til jeg en gang får en ny jobb og starter helt med blanke ark! Tror det kommer til å gjøre godt for meg.
Gleder meg ikke akkurat til å dra på jobb da...ja så absolutt. Det er virkelig ikke godt helsemessig å jobbe i et sånt miljø
Det gjør jeg og ja... en på jobb hadde bursdag for noen mnd side. Hun inviterte alle i samme aldersgruppe. Bortsett fra meg og en til. Argumentet var "jeg kunne ikke invitere deg, for da måtte hun andre også kommet. Og det hadde jeg ikke så lyst til."
Nei fysj, det der virker ikke som et godt arbeids miljø, må ærlig innrømme at sånn gjør man på barneskolen å ikke i voksen alder.Det gjør jeg og ja... en på jobb hadde bursdag for noen mnd side. Hun inviterte alle i samme aldersgruppe. Bortsett fra meg og en til. Argumentet var "jeg kunne ikke invitere deg, for da måtte hun andre også kommet. Og det hadde jeg ikke så lyst til."