Føler meg usynlig...

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg føler meg usynlig... ingen ser meg.
Laget noen super kule bilder med ungene på jobb i går, ingen kommentarer.... har en kollega som er ganske kreativ. Hun får kommentarer på alt...
Pyntet meg litt på jobb i dag. Ny ull kjole og greier.... ingen kommentarer.
Og sånn er det ofte.... ingen ser det jeg gjør, ingen ser meg....

Så sårt.

Klem

Jeg føler meg usynlig... ingen ser meg.
Laget noen super kule bilder med ungene på jobb i går, ingen kommentarer.... har en kollega som er ganske kreativ. Hun får kommentarer på alt...
Pyntet meg litt på jobb i dag. Ny ull kjole og greier.... ingen kommentarer.
Og sånn er det ofte.... ingen ser det jeg gjør, ingen ser meg....
det er jo absolutt ingen god følelse :( føler du at det er grupperinger på arbeidsplassen som du blir "holdt utenfor" fra?

Huff da , ikke koselig lesing kjære du ❤️Du er ei flott jente , og jeg har virkelig sansen for deg ❤️

det er jo absolutt ingen god følelse :( føler du at det er grupperinger på arbeidsplassen som du blir "holdt utenfor" fra?
Det gjør jeg og ja... en på jobb hadde bursdag for noen mnd side. Hun inviterte alle i samme aldersgruppe. Bortsett fra meg og en til. Argumentet var "jeg kunne ikke invitere deg, for da måtte hun andre også kommet. Og det hadde jeg ikke så lyst til."

Høres vondt ut. Hva skjer om du forteller at du har ny kjole og spør om den er fin?

Huff da , ikke koselig lesing kjære du ❤️Du er ei flott jente , og jeg har virkelig sansen for deg ❤️
Takk for det søte deg... men er ikke så lett å ha det sånn. Vil bare vekk... men vil bli ferdig med barn først. Så jeg slipper starte ett nytt sted for så å forsvinne med det samme.

Det gjør jeg og ja... en på jobb hadde bursdag for noen mnd side. Hun inviterte alle i samme aldersgruppe. Bortsett fra meg og en til. Argumentet var "jeg kunne ikke invitere deg, for da måtte hun andre også kommet. Og det hadde jeg ikke så lyst til."
what? er det barnehage du jobber med?

Takk for det søte deg... men er ikke så lett å ha det sånn. Vil bare vekk... men vil bli ferdig med barn først. Så jeg slipper starte ett nytt sted for så å forsvinne med det samme.
Jeg forstår det ikke er lett . :( hvordan er styrer? når skal dere prøve på en til ?:)

Så tøff er jeg ikke...

Jeg er litt nysgjerrig på hva slags reaksjon du ville fått. Om de da virker normalt positive, kan det hende det er dumskap og uoppmerksomhet. Om de ikke ser utstilling å bry seg, er de slemme og mobber...

Anbefaler deg å være så tøff og prøve.

Jeg forstår det ikke er lett . :( hvordan er styrer? når skal dere prøve på en til ?:)
Styrer fungerer heller ikke... men hun er på vei ut.
Vi er på gang, men ikke veldig aktivt før etter neste mens tenker jeg.

det er jo helt katastrofe? altså det er katastrofe uansett hva du jobber med, men det dine medarbeidere gjør er jo det man jobber med hos ungene. Altså! Hvor er styreren oppi dette?
Som jeg skrev over her, styrer fungerer ikke men er på vei vekk... og verneombud tar ikke ting alvorlig...

Styrer fungerer heller ikke... men hun er på vei ut.
Vi er på gang, men ikke veldig aktivt før etter neste mens tenker jeg.
Skjønner for ellers kunne man gjerne tatt situasjonen opp med henne. Håpe nye styrer vil fungere bedre . Jeg er sikker på du er veldig flink i jobben din :)

Så utrolig vondt[emoji45][emoji17] sender deg en god klem[emoji173]

Back
Topp