Føler meg som verdens dårligste kjæreste!

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Kvalm som fy om dagen! Fungerer ikke :( Legger meg klokken halv 10... Han må stå opp med poden så jeg kan sove lenge. Han lager middag og han rydder kjøkken... For en kjæreste :( håper jeg snart kommer meg så jeg kan fungere!
 
Forstår deg så godt! Men hold ut, det blir bedre!
 
Jeg kunne ha skrevet hovedinnlegget selv.. Jeg fungerer absolutt ikke, selv om jeg prøver alt jeg kan. Er kvalm konstant, hele døgnet! Sovner på sofaen kl 21, er i seng kl 2130... Skikkelig koselig for mann og barn, og veldig bra for oppussingen vår....
 
Tror vi er mange som føler det slik.. Mannen min sa idag, på farsdagen, : takk for at du gjør dette for oss.
Han ser hvor kvalm og ekkel jeg føler meg, men han ser meg, kjæresten sin, den samme som alltid, bare litt ekstra sliten.
Ikke tenk på det, det er snart glemt <3
 
Mannen er borte på jobb, så han har ikke fått opplevd denne dårlige konen live... Men føler meg som verdens dårligste mor for de 2 jeg allerede har.. Egentlig lyst å gi de grunnen for at formen er som den er, men...:-/

For din del signerer jeg de fleste over her! Syntes ikke du skal ha dårlig samvittighet for han, han vet jo grunnen og bør heller ha sympati/forståelse for deg!! ;-)
 
Back
Topp