Føler meg småsyk

En tråd i 'November 2020' startet av SloppyJane, 27 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Føler at det er like før et eller annet sykdomsdrit bryter ut.. sånn har jeg følt nesten siden fødsel - han er drøye tre uker nå.. har tatt CRP, som var helt fin, ifb med mulig sopp på brystene..
    flere som har det sånn? Det er sikkert pga søvnmangel men det gjør alt litt ekstra slitsomt..

2. Mymlen93 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Jeg hadde det sånn etter fødsel nr. 2. Var svimmel og sliten i kroppen hele tiden, har ingen anelse hva det kom av, da alt var fint på papiret. Jeg trøstet meg med at det sikkert var utmattelse/kroppen som skal tilbake

3. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Er helt sikkert noe sånt ja.. men merker at det tærer på. Har så mye som skulle vært gjort nå før jul.. og null energi.. sto i fem minutter foran spekeskinka i butikken fordi jeg ikke greide å avgjøre hvilken pakke som var mest lønnsom å kjøpe.. sier litt om mangel på mental kapasitet :bag::hilarious::hilarious:

4. LilleVannlilje Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Har du fått sjekka jernstatus?

5. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Ikke etter fødsel nei men tenker jeg ber om en sjekk på 6ukerskontrollen.. hadde mye vitaminmangel før jeg ble gravid..

6. Paksenarrion Andre møte med forumet

Er sånn, jeg også. Mistet mye blod under fødselen, da, så passer på å få i meg litt ekstra jern.
    Men med lite matlyst er det ikke så lett. Ingen feber, så regner med at «småsykheten» er at kroppen jobber hardt med å reparere seg selv samtidig som den skal gi mini det hen trenger.

Del denne siden