Føler meg småsyk

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Føler at det er like før et eller annet sykdomsdrit bryter ut.. sånn har jeg følt nesten siden fødsel - han er drøye tre uker nå.. har tatt CRP, som var helt fin, ifb med mulig sopp på brystene..
flere som har det sånn? Det er sikkert pga søvnmangel men det gjør alt litt ekstra slitsomt..
 
Føler at det er like før et eller annet sykdomsdrit bryter ut.. sånn har jeg følt nesten siden fødsel - han er drøye tre uker nå.. har tatt CRP, som var helt fin, ifb med mulig sopp på brystene..
flere som har det sånn? Det er sikkert pga søvnmangel men det gjør alt litt ekstra slitsomt..
Jeg hadde det sånn etter fødsel nr. 2. Var svimmel og sliten i kroppen hele tiden, har ingen anelse hva det kom av, da alt var fint på papiret. Jeg trøstet meg med at det sikkert var utmattelse/kroppen som skal tilbake
 
Jeg hadde det sånn etter fødsel nr. 2. Var svimmel og sliten i kroppen hele tiden, har ingen anelse hva det kom av, da alt var fint på papiret. Jeg trøstet meg med at det sikkert var utmattelse/kroppen som skal tilbake
Er helt sikkert noe sånt ja.. men merker at det tærer på. Har så mye som skulle vært gjort nå før jul.. og null energi.. sto i fem minutter foran spekeskinka i butikken fordi jeg ikke greide å avgjøre hvilken pakke som var mest lønnsom å kjøpe.. sier litt om mangel på mental kapasitet :bag::hilarious::hilarious:
 
Er sånn, jeg også. Mistet mye blod under fødselen, da, så passer på å få i meg litt ekstra jern.
Men med lite matlyst er det ikke så lett. Ingen feber, så regner med at «småsykheten» er at kroppen jobber hardt med å reparere seg selv samtidig som den skal gi mini det hen trenger.
 
Back
Topp