Føler meg ikke som en ansvarlig mor..

Legen min ga meg nemlig beskjed om at jeg måtte kontakte nav for å få riktig ark osv osv - for noe knot! Dette var mye lettere :)
Ikke sant.
Har heldigvis en arb.giver som er god på skjema og IA, så jeg lærer litt av dem når jeg prøver å finne frem i skjemasystemet :)
 
Så rart det ikke er samme opplegg. Får du ekstra permisjon da eller? Jeg hsr bare blitt "vanlig" sykemeldt :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Ja.. lagt merke til at det mye forskjellig rundt omkring... Men fikk beskjed på sykehuset at man blir tatt ut mellom 22 og 24. Jeg får svangerskapspenger nå, og ikke sykemeldingspenger, så man ikke bruker opp sykemeldingskvoten.. :)
 
Ja.. lagt merke til at det mye forskjellig rundt omkring... Men fikk beskjed på sykehuset at man blir tatt ut mellom 22 og 24. Jeg får svangerskapspenger nå, og ikke sykemeldingspenger, så man ikke bruker opp sykemeldingskvoten.. :)
Aha, da blir det vel ca likt som jeg får det om jeg også får svangerskapspenger invilget :) Får håpe det for det er kjedelig å sitte i en klemme senere OM man skulle trenge sykemelding senere!
 
Jeg tror ikke min arbeidsgiver rett og slett er klar over at tvillinggravide skal ha permisjon mellom uke 22 og 24. Det er rett rundt svingen for meg, det. Jeg skal til legen i morgen. Da kan jeg ta det med henne. :)
 
Back
Topp