B
*Blenda*
Guest
Og så er kvalmen kommet på toppen av dette.
Noen på jobb tok et bilde av meg i dag, jeg ser ut som et askebeger..

Noen på jobb tok et bilde av meg i dag, jeg ser ut som et askebeger..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hehe det er detDet hørtes bare slitsomt ut!![]()
Æsj da... håper formen din blir bedre snart. Ikke noe ålreit å være så dårlig. ...Og så er kvalmen kommet på toppen av dette.
Noen på jobb tok et bilde av meg i dag, jeg ser ut som et askebeger..![]()
Det har nettopp startet her, er bare 6+3 jeg.Æsj da... håper formen din blir bedre snart. Ikke noe ålreit å være så dårlig. ...
Æsjda.. hjelper det å spise lite og ofte eller? Jeg har ikke vært super kvalm, men kommer kvalmen stigende litt så har jeg alltid ritz kjeks liggende i veskaDet har nettopp startet her, er bare 6+3 jeg.
Æsjda.. hjelper det å spise lite og ofte eller? Jeg har ikke vært super kvalm, men kommer kvalmen stigende litt så har jeg alltid ritz kjeks liggende i veska
Såpass ja! Får trøste seg med hva for noe bra som kommer ut av det!Jeg har vært innlagt begge gangene tidligere.
Sist svangerskap fikk jeg tilslutt zofran, et sterkt kvalmestillende som brukes lite i grunn.
Så jeg vet jo hva jeg har begitt meg ut på, oddsen for at jeg går ned for full telling nå er tilstede..
Men det kan jo går fint :-D
Såpass ja! Får trøste seg med hva for noe bra som kommer ut av det!![]()
Det skjønner jeg!Satser på at vi slipper kolikk denne gangen.
hehe..
Hatt en uten og en med, jeg foretrakk definitivt barselperioden uten.