Føler meg helt..

• Trådstarter Trådstarter *Blenda*
  • Opprettet Opprettet
Og så er kvalmen kommet på toppen av dette.

Noen på jobb tok et bilde av meg i dag, jeg ser ut som et askebeger..:depressed::dead:

Og så er kvalmen kommet på toppen av dette.

Noen på jobb tok et bilde av meg i dag, jeg ser ut som et askebeger..:depressed::dead:
Æsj da... håper formen din blir bedre snart. Ikke noe ålreit å være så dårlig. ...

Det har nettopp startet her, er bare 6+3 jeg.
Æsjda.. hjelper det å spise lite og ofte eller? Jeg har ikke vært super kvalm, men kommer kvalmen stigende litt så har jeg alltid ritz kjeks liggende i veska

Andre som synes det er slitsomt å spise så mye(men lite) i løpet av en dag? Føler det eneste jeg tenker på er hva og når jeg skal spise. Kjenner at kvalmen blir verre av å vite at jeg må spise så regelmessig og ofte :( har til vanlig et godt forhold til mat...

Æsjda.. hjelper det å spise lite og ofte eller? Jeg har ikke vært super kvalm, men kommer kvalmen stigende litt så har jeg alltid ritz kjeks liggende i veska

Jeg har vært innlagt begge gangene tidligere.
Sist svangerskap fikk jeg tilslutt zofran, et sterkt kvalmestillende som brukes lite i grunn.
Så jeg vet jo hva jeg har begitt meg ut på, oddsen for at jeg går ned for full telling nå er tilstede..

Men det kan jo går fint :-D

Jeg har vært innlagt begge gangene tidligere.
Sist svangerskap fikk jeg tilslutt zofran, et sterkt kvalmestillende som brukes lite i grunn.
Så jeg vet jo hva jeg har begitt meg ut på, oddsen for at jeg går ned for full telling nå er tilstede..

Men det kan jo går fint :-D
Såpass ja! Får trøste seg med hva for noe bra som kommer ut av det!:D

Såpass ja! Får trøste seg med hva for noe bra som kommer ut av det!:D

Satser på at vi slipper kolikk denne gangen.
hehe..
Hatt en uten og en med, jeg foretrakk definitivt barselperioden uten.

Back
Topp