Føler jeg sprekker snaaart

Deal!

Nei. Jeg får så mye angst. Men jeg jobber med det. Mesteparten er handlet inn nå. Så i morgen skal jeg ordne stellebordet. Prøver å glede meg over Lillemor, men ender opp med å få fødselen i fleisen. Den står liksom mellom meg og Lillemor. Og det er så kjipt at det skal være sånn. Jeg vil og glede meg! Jeg gleder meg jo, men jeg gruer meg kanskje like mye til forløpet. Og det er så synd for det skal liksom være fantastisk!
Ser den! Men kanskje det er litt terapeutisk og å stelle i stand? At du da lettere klarer å fokusere på tiden etterpå, og ikke bare tenker fødsel? Vet ikke jeg, kan være det slår ut andre veien og. Håper du får en god samtale med jm, og får røska litt opp i angsten.
 
Du får urkrefter til fødselen, så ikke stress med det
 
Ser den! Men kanskje det er litt terapeutisk og å stelle i stand? At du da lettere klarer å fokusere på tiden etterpå, og ikke bare tenker fødsel? Vet ikke jeg, kan være det slår ut andre veien og. Håper du får en god samtale med jm, og får røska litt opp i angsten.
Håper på det samme! Prøver i alle fall å være positiv. Men fasan ikke lett altså. Lenge å gå å grue seg også!
 
Har termin i dag, og kjenner at NÅÅÅ kan hun komme altså. Ventet så lenge, vil ikke vente over 1 uke til. Da går jeg på veggen, haha! Er så trangt inne i magen min nå, så kan ikke være noe godt for henne heller.
 
Har termin i dag, og kjenner at NÅÅÅ kan hun komme altså. Ventet så lenge, vil ikke vente over 1 uke til. Da går jeg på veggen, haha! Er så trangt inne i magen min nå, så kan ikke være noe godt for henne heller.
Er det beste stedet i verden er jeg sikker på :) ❤️ Men forstår deg godt. Kroppen din gjør seg klar vettu.
 
Back
Topp