Føler ikke dette....

Aprikosblomst

Elsker forumet
.... går helt min vei!

Er 5+4 i dag, og CBD har fortsatt ikke steget til 3+. Var slik begge andre gangene også.. Alt stoppet opp på 2-3 :(

Jeg vet dette kun er en indikasjon og ikke riktig, men blir jo litt lei allikevel og det sitter dypt i når man har opplevd dette to ganger fra før av - og det gikk ikke bra de gangene... Går liksom bare å venter på å begynne å blø :(

Den gode innstillinga mi ovenfor dette er også forsvunnet. Føler meg tom, nesten litt sånn "gir faen" og har bare lyst til å jogge til evigheten og forbi...

Sorry litt syt :P

Halvparten av gravide skal få 3+ når de er 5+2, og halvparten får det senere. Jeg krysser fingrene for at alt går bra for deg denne gangen. ♥

I tabellen her finner man antall dpo, den midterste, laveste og høyeste målte hcg verdien og antall kvinner. Det er data fra kun de kvinnene hvor man senere så at de hadde ett foster i magen som er med i denne tabellen, og alle har fått påvist hjerte som slår.

1415953269936.jpg

Jeg fant på nettet en tabell om at CB digital med ukeindikator slår ut slik (dette kan være feil, det er ikke fra CB jeg har funnet informasjonen). I forhold til tabellen over betyr dette igjen at man kan få helt feil ukenummer i forhold til hvor langt man faktisk er på vei, siden hcg er forskjellig fra kvinne til kvinne. :)

Hcg 0 - 25, IKKE GRAVID:
new_digital_pregnancy_1.jpg

Hcg 25 - 200, GRAVID 1-2:
new_digital_pregnancy_2.jpg

Hcg 200 - 2000, GRAVID 2-3:
new_digital_pregnancy_3.jpg

Hcg over 2000, GRAVID 3+:
new_digital_pregnancy_4.jpg

Så kan man sammenligne testene med tabellen på toppen av innlegget mitt.

Denne tabellen viser at omtrent halvparten av kvinnene ville fått GRAVID 1-2 fra 11 dpo (3+4). Den viser også at den siste som skulle få GRAVID 1-2 ville få det 22 dpo (5+1). Altså, omtrent halvparten av kvinnene får IKKE GRAVID 11 dpo.

Denne tabellen viser at omtrent halvparten av kvinnene ville fått GRAVID 2-3 fra 16 dpo (4+2). Den viser også at den siste som skulle få GRAVID 2-3 ville få det 27 dpo (5+6). Altså vil omtrent halvparten av kvinnene få IKKE GRAVID eller GRAVID 1-2 når de er 16 dpo.

Denne tabellen viser at omtrent halvparten av kvinnene ville fått GRAVID 3+ fra 23 dpo (5+2). Tabellen viser ikke når den med lavest verdi når 2000, tabellen slutter på 30 dpo (6+2). Altså vil omtrent halvparten av kvinnene få GRAVID 1-2 eller GRAVID 2-3 når de er 23 dpo.

Her er de fleste symptomene mine gått over så jeg bekymrer meg også. Trøsten er at mensen ikke er kommet og at jeg tror de fleste gravide bekymrer seg unødig :-)

Tusen takk for fine svar! :) <3
Klarer ikke helt å finne roen, men det er vel for at jeg har vært igjennom dette to ganger før og klarer ikke helt å skjønne hvorfor det skal gå denne gangen.. Håper selvfølgelig på det beste! Ny digital på mandag, er da 6+0. Så får vi se..

Gravide uroer seg veldig mye ja, man blir jo bekymret for den minste ting :P

Tusen takk for fine svar! :) <3
Klarer ikke helt å finne roen, men det er vel for at jeg har vært igjennom dette to ganger før og klarer ikke helt å skjønne hvorfor det skal gå denne gangen.. Håper selvfølgelig på det beste! Ny digital på mandag, er da 6+0. Så får vi se..

Gravide uroer seg veldig mye ja, man blir jo bekymret for den minste ting :P

Håper virkelig at du klarer å tenke litt positive tanker selv om du er bekymret. Du er gravid akkurat nå! :)

Og om du klarer å vente noen ekstra dager med ny CBD så øker hcg slik at det dobles omtrent hver 2. - 3. dag.

Skjønner tankegangen din, og det er nok veldig vanlig å bekymre seg vil jeg tro.
Ville ikke tenkt så mye på testen.
Som nevnt over her, så er det jo positivt om mensen ikke kommer :)
Krysser fingrene for deg ;)

Tusen takk for behjelpelige ord, jenter <3
Men har begynt å spotte brunt og rosa nå.. Som forventet. Håper det går over!!!!

Tusen takk for behjelpelige ord, jenter <3
Men har begynt å spotte brunt og rosa nå.. Som forventet. Håper det går over!!!!

Sender deg en god klem jeg! Håper dette går bra.

Tusen takk! :) Har foreløpig stoppet opp nå, så håper det holder seg sånn :)

Kan du ikke dra til legen? Få tatt hcg-blodprøve i dag og på mandag?

25 % av kvinner som går til termin har opplevd blødninger i 1. trimester.
Krysser fingrene for at alt går bra med spiren din! ♡

Kan du ikke dra til legen? Få tatt hcg-blodprøve i dag og på mandag?

25 % av kvinner som går til termin har opplevd blødninger i 1. trimester.
Krysser fingrene for at alt går bra med spiren din! ♡

Det blir så vanskelig i denne perioden, er på hjemplassn min og har praksis - så da må jeg dra til legevakta, og svarene kan ta lang tid da dette er 2 timer utenfor selve Trondheim som gjør analyse av prøver :(

Så jeg får bare se det an, og om jeg ikke får smerter og begynner å blø så bestiller jeg ultralyd i nesteuke når jeg kommer til byen :-)

Har heldigvis stoppet opp nå, var ikke mye - kun ett par tørk. Satser på at det er uskyldig <3

Det blir så vanskelig i denne perioden, er på hjemplassn min og har praksis - så da må jeg dra til legevakta, og svarene kan ta lang tid da dette er 2 timer utenfor selve Trondheim som gjør analyse av prøver :(

Så jeg får bare se det an, og om jeg ikke får smerter og begynner å blø så bestiller jeg ultralyd i nesteuke når jeg kommer til byen :-)

Har heldigvis stoppet opp nå, var ikke mye - kun ett par tørk. Satser på at det er uskyldig <3

UL neste uke kan være lurt, selv om det kan være for tidlig å se noe helt sikkert. Men da får du sikkert ny uka etter og. Jeg krysser alt for uskyldig og en liten med blinkende hjerte på UL. ♡

UL neste uke kan være lurt, selv om det kan være for tidlig å se noe helt sikkert. Men da får du sikkert ny uka etter og. Jeg krysser alt for uskyldig og en liten med blinkende hjerte på UL. ♡

Jepp, vet det kan være fortidlig. Tenker kanskje neste fredag, da vil jeg være 6+4 :-)

Tusen takk, håper jeg også <3

Hurra for tro og håp :)

Så fine tall på cbd :D må være deilig å se de ;)

Back
Topp