Føler du deg vel i din gravide kropp?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
I mine 2 tidligere svangerskap så følte jeg meg bra. Og veldig stolt og glad for oppmerksomheten. Nå er nr 3 på vei. De samme følelsene er ikke der. Føler meg feit enda jeg veier 52 kg. Ingen klær passer og jeg har sure oppstøt..

I mine 2 tidligere svangerskap så følte jeg meg bra. Og veldig stolt og glad for oppmerksomheten. Nå er nr 3 på vei. De samme følelsene er ikke der. Føler meg feit enda jeg veier 52 kg. Ingen klær passer og jeg har sure oppstøt..
Jeg hadde det sånn i begynnelsen. Måtte ut og kjøpe mammaklær veldig tidlig (uke 6) og det var ikke fordi man så at jeg var gravid men fordi magen bare este ut. Når man da i tillegg er kraftig fra før så er det jo selvsagt ikke så gøy. Nå går det heldigvis mye, mye bedre :-) Håper du blir kvitt plagene og at godfølelsen kommer snart :-)

Første barnet her, og jeg føler meg endelig vel. Har så og si sluttet å spy, og orker nå å sminke meg osv igjen. Nå gleder jeg meg bare til magen virkelig begynner å vise, og til å kjenne mini hver dag <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe særlig, ikke får jeg rørt meg heller pga bekkenet. Men vet jo at det er midlertidig, så stresser ikke noe med det :-) satser på å handle litt klær på salget som passer bedre enn de jeg har nå ;-)

Back
Topp