Føler du deg gravid ?

Ååååå jeg gleder meg til å kjenne liv! Litt lettere å føle seg gravid da [emoji28] jeg er 12 uker på fredag og prøver å kjenne etter hver kveld [emoji85]


Helt sant!
Første gang kjente jeg ikke før etter oul, så denne gangen var det veldig overraskende å kjenne det så tidlig.
Er det nr 1 eller 2,3,4,5 for deg? :)
 
Kjenner meg gravid i form av kvalme, ømme bryst og er supertrøtt. Litt humørsvingninger dann og vann og tissing om natta hører med. Håper kvalmen snart gir seg, men da blir jeg vel bare enda mer bekymret for at jeg ikke er gravid lenger [emoji4]
 
Nei:( er bare litt kvalm og småtrøtt. Jeg tror ikke jeg er gravid før jeg har vært på ul og hørt hjerteslag. Evt når magen begynner å bli synlig [emoji170][emoji23]
 
Har ingen symptomer, så føler meg ikke gravid, men fikk se en sprell levende liten krabat på skjermen på fredag så vet at jeg er det ;)
 
Helt sant!
Første gang kjente jeg ikke før etter oul, så denne gangen var det veldig overraskende å kjenne det så tidlig.
Er det nr 1 eller 2,3,4,5 for deg? :)

Min nr 2. Med nr 1 kjente jeg liv rundt uke 15. Mener jeg. Så lever i håpet om å kjenne det litt før denne gangen [emoji87]
 
Har ingen symptomer, så føler meg ikke gravid, men fikk se en sprell levende liten krabat på skjermen på fredag så vet at jeg er det ;)

Så herlig [emoji4] jeg så en for 2 uker siden. Så lever i håpet om at bebisen lever enda, tross jeg ikke føler meg så gravid [emoji28]
 
Så herlig [emoji4] jeg så en for 2 uker siden. Så lever i håpet om at bebisen lever enda, tross jeg ikke føler meg så gravid [emoji28]
Helt sikker på at alt er bra hos deg også ;) Selv har jeg tenkt at det hadde vært veldig greit å være kvalm om morgenen bare for bekreftelsen på at jeg er gravid, men etter å ha sett hjerte slå så er det ikke så fristende med den kvalmen lenger :knegg:
 
Helt sikker på at alt er bra hos deg også ;) Selv har jeg tenkt at det hadde vært veldig greit å være kvalm om morgenen bare for bekreftelsen på at jeg er gravid, men etter å ha sett hjerte slå så er det ikke så fristende med den kvalmen lenger :knegg:

Kan være enig i den altså! er det noe jeg ikke liker, så er det å være kvalm [emoji23]
 
Kjenner meg absolutt gravid! Fortsatt veldig uvel og kvalm. Veldig sliten og orker nesten ikke noe. Veldig klar for bedre form nå altså! 12+2
 
Kjenner meg absolutt gravid! Fortsatt veldig uvel og kvalm. Veldig sliten og orker nesten ikke noe. Veldig klar for bedre form nå altså! 12+2

Huff da! Håper formen stiger de nærmeste dagene [emoji4][emoji813]️
 
Kjenner meg ikke spesielt gravid jeg heller :) tror det er vanlig rundt den tiden vi er nå :) har litt ømme bryster, noe trøtt og tappet for energi og litt humørsvingninger, men det kunne vært hva som helst ellers x)
 
På en måte ja og på en annen måte nei. Føler liksom symptomene og alt det der, men føler at det ikke enda har gått ordentlig opp for meg. :eek:
 
Nei. Nå som kvalmen har gitt seg føler jeg meg lite gravid. Bare litt oppblåst og lubben :laughing001
 
Jeg føler meg ikke gravid.. Føler bare att jeg har lavt jernlager ellerno. Så det er litt irriterende å være så utmattet og sliten, og ikke føle seg gravid.. Vært bedre om man følte seg gravid også :)
 
Jeg føler meg forstoppet, lat, sliten/trøtt og nevrotisk.
[emoji23]
 
Ja:) spesielt om morgningene når jeg ligger på ryggen og ser og kjenner hvor stor magen er. Når jeg står oppreist blir den stor uansett, men da vet jeg at det ikke bare er baby. Puppene er i sitt andre voksestadie, allerede gått opp en str i cup fra før. Har små pupper fra før, så nå ser det ut som jeg har lagt inn runde silikonimplantat:hilarious:
 
Oh yes!
Stor mage fra uke 5, vonde runder med ligamentsmerter innimellom.
Voksende og vonde, store pupper.
Tisser ofte, oppe hver natt.
Lite energi (50% sykmeldt ut juni), og jeg kjenner små bevegelser flere ganger om dagen [emoji254]
12+3 i dag.
 
Back
Topp