Føler du deg gravid ?

B

BoOojaa

Guest
Overskriften sier seg vel selv [emoji28]

Føler du deg gravid ?
 
Ja. Kvalme og helt tappet for energi.. og ikke minst overfølsom
 
Jeg føler meg ikke gravid. Er kun litt ekstra trøtt [emoji15] noen ganger svimmel og litt bekkensmerter. Men ellers ikke noe..
 
Føler meg gravid, ja. Heldigvis har kvalmen nesten gitt seg, men er trøtt og sliter med å få på meg buksene mine.
 
Nei... føler meg mest som en dust, sur og grinete. Og skikkelig trøtt...hehe...
 
Ja pga kvalmen, puppene, magen, hormonene som får følelsene mine i sving og trøttheten..
 
Nei, ikke i det hele tatt. Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer så jeg gleder med til jeg begynner å kjenne liv :)
 
Mer og mer.. kjenner livmoren godt og den har fått magen til å vokse, men fremdeles er det ikke livmoren som gjør at jeg har konstant "20 uker på vei" kul. Derfor sliter jeg litt med å sleppe ut magen og la kulen vise seg, for føler ikke den er ekte nok.

Puppene var veldig ømme og tunge, gikk opp en cup str og så roet det seg. Men nå begynner de å bli vonde igjen, klør også, så jeg lurer på om de er på vei opp en cup str til!!

Så de to tingene, livmoren og puppene, gjør at jeg føler meg 75% gravid - hvis jeg kan si det sånn.
 
Nei, ikke i det hele tatt. Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer så jeg gleder med til jeg begynner å kjenne liv :)

Følte meg gravid da puppene var ømme og jeg gikk å var små uggen hele tiden. Men når det stilnet, mat går fint og ja. Så føler jeg meg ikke gravid lenger. Så jeg går å venter på å kjenne liv som bekreftelse [emoji28]
 
Mer og mer.. kjenner livmoren godt og den har fått magen til å vokse, men fremdeles er det ikke livmoren som gjør at jeg har konstant "20 uker på vei" kul. Derfor sliter jeg litt med å sleppe ut magen og la kulen vise seg, for føler ikke den er ekte nok.

Puppene var veldig ømme og tunge, gikk opp en cup str og så roet det seg. Men nå begynner de å bli vonde igjen, klør også, så jeg lurer på om de er på vei opp en cup str til!!

Så de to tingene, livmoren og puppene, gjør at jeg føler meg 75% gravid - hvis jeg kan si det sånn.

Hehe den ser jeg! Vokst en str her også [emoji85][emoji23]
 
Puppene er store og magen!! Er det mulig! Jeg er så kort på vei, og magen er faktisk vanskelig å skjule!
Sist så tok det SÅ lang tid før jeg Fikk mage. Nå er den her.

Drømmer rart, må tisse ofte, hatt tendens til sure oppstøt... og ingenting av mat frister... vært i konfirmasjon og ikke spist étt kakestykke. Finnes ikke lyst på. Og DET deilige koldtbordet - infentkng fristet... jada... så det er jo ikke akkurat typisk meg til vanlig iallfall [emoji23]
 
Kjenner bare små sommerfugl følelse innimellom, ellers ser det ut som jeg snart skal føde, men føler meg ikke gravid :wideyed:
 
Ja, jeg gjør i grunn det. Noe pga lett kvalme utover dagen, men mest pga ømme og tunge bryst og en "strekkende" følelse nederst i magen.
 
Nei, overhodet ikke. Ingen ømme bryst, minimalt med uggenhet. Litt trøtt på kveldene (er i syden) og kan bli litt lett sint på mannen [emoji28] Men ellers, NEI, føler meg ikke gravid
 
Jeg føler meg ikke gravid utover litt humørsvigninger og litt ømme pupper.
 
Tja, til og fra. De dagene jeg kjenner meg uggen, ja. Ellers er det kun om natta, når jeg går ofte på do [emoji23]

De siste dagene har jeg kjent liv, så nå er det blitt mer virkelig for meg [emoji7]
12 uker i morgen.
 
Tja, til og fra. De dagene jeg kjenner meg uggen, ja. Ellers er det kun om natta, når jeg går ofte på do [emoji23]

De siste dagene har jeg kjent liv, så nå er det blitt mer virkelig for meg [emoji7]
12 uker i morgen.

Ååååå jeg gleder meg til å kjenne liv! Litt lettere å føle seg gravid da [emoji28] jeg er 12 uker på fredag og prøver å kjenne etter hver kveld [emoji85]
 
Back
Topp