Føler du at du er klar for fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Ja nå kan jeg super klar. Ble litt skremt forrige helg da jeg ble innlagt med premature rier helt uforberedt. Er i uke 34 nå og merker at det mentalt skjedde store forandringer etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Fødebaggen er pakket klar, babytøy er vasket, vogna er hentet hjem. Nå prøver vi å knipe igjen noen uker til og vil helst nå ihvertfall uke 37. Hodet har allerede festet seg og jeg er mindre mobil pga beskjed om å holde meg i nærheten av sykehus, samt ta det med ro. Gleder meg til å komme over dette svangerskapet nå da det begynner å røyne på.

Ja! Hun må bare komme nå.... gleder meg :D

Jeg må bare handle inn en del ting til baby og fødebaggen (og en bag jeg kan bruke som fødebag), og SÅ er jeg klar!! Gleder meg jo så masse til å møte baby! 37 + 4 i dag, så begynner å kjenne jeg er litt stresset for at ikke alt er på plass. :p Tenker sjeldent på fødselen i seg selv, litt i fornektelse enda kanskje?

Jeg personlig føler meg klar, men pappa'n har litt jobbing igjen i Sverige før han kommer for å bli, så jeg håper lillemann holder seg inne til 3. juli hvert fall. Med termin 20. juli er det jo også uansett det beste :)

Back
Topp