Føler du at du er klar for fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Neeei, ikke helt enda! Må først gå ut i permisjon og så kan jeg ta meg tid til å forberede med mentalt til fødselen..! Jeg er IKKE klar enda, men gleder med samtidig.. Haha :)

Tror aldri jeg vil føle meg klar for fødsel! :o
Må nok bare "bli med" når det skjer :)

Mentalt sett er jeg ikke helt klar, som førstegangs vet jeg virkelig ikke hva som venter meg. Skremmende å tenke på fødsel, samtidig som det er fint å tenke på..

Fysisk derimot er det annen sak ;-) er 37+4 nå, har mye og langvarige kynnere som også gir menssmerter i magen innimellom. Ryggen verker også litt. Hodet på ♡lillebebis♡ har festa seg, lg ho gir meg innimellom følelsen av at mor selv har blærekatarr på gang. (Stikninger..) så ja, jeg er vel egt. klar ;-)

Jeg tror jeg er så klar som jeg kan være :D gruer meg ikke, er førstegangs og vet vel ikke helt hva jeg går til kanskje derfor :) må bare
Få pakket denne fødebaggen så er jeg klar :)

Er klar som ett egg jeg :D
Begynner å bli litt utålmodig hehe.

Utålmodig og lei her, hehe, samtidig som jeg gjerne vil hun skal ligge rett vei før noe begynner å skje:p Ellers tror jeg aldri jeg vil bli "mentalt klar" som førstegangsfødende, må nok bare ta det som det kommer..

Veldig veldig klar! Har det meste i hus og begynner å bli lei den tunge kroppen samtidig som jeg utålmodig vil møte lille mann i magen ;)

Lei og utålmodig, men gruar meg litt til fødselen no.. Hadde ein stri tørn sist! Skal uansett bli godt å få det overstått!

Gleder meg og har gjort det hele tiden:) vet ikke hva jeg går til siden jeg er førstegangs, men det er litt av spenningen.
Må bare få pakket ferdig bagen og skrevet ned noen punkter til føden, så er jeg klar. Verre med mannen tror jeg, men håper det hjelper med fødselssamtale hos jm til torsdag:)

Jaaa!! Og jeg gleder meg :D kan godt komme i dag for min og samboer sin del! :p funnet ut at dette hadde vært den perfekte dagen. Men ingenting som indikerer at noe er på gang på en stund enda :p

Nei jeg er ikke interessert i at noe skal være på gang før timen hos gynekolog hvor jeg skal få vite leie og morkakas plassering. Og selv om jeg ikke er helt i form og vil bli ferdig så er jeg ikke klar for fødsel i det hele tatt :p

Snart! Fødebagen er pakka, rietellerapp er lasta ned og telefonnummer til føden er lagra på mobilen ;) da kan hun i teorien bare komme! 37+2 i dag, og jeg gleder meg egentlig til fødsel (naiv førstegangsfødende)! Men jeg skulle gjerne ha fått tid til å vaske rundt på stue og kjøkken først, og er for tida på hytta, så prosjektet har blitt utsatt. Jeg blir nok fullstendig klar for fødsel en gang i løpet av neste uke, så fra og med ca. 38+4 er hun velkommen :)

Back
Topp