Føler dette ikke går veien...

Tusen takk alle sammen [emoji16][emoji16] dere er helt fantastiske [emoji173]
 
Så flott at alt er bra[emoji173]️[emoji322][emoji324] Nå ble jeg glad på dine vegne[emoji173]️
 
Så herlig ❤️❤️ super bra!
 
Uff. Nei! Håper dette går fint. Skal selv til lege nå pga mørk uflod og magesmerter (de henger ikke sammen da - har hatt smertene hele veien). Krysser fingrene for oss !!
 
Min yngste datter datt i bhg i dag, så jeg måtte til legen med henne. En strips i panna og en kul, men ellers bra [emoji4] legen ville da ta en rask UL på meg nå. Og der fikk jeg se en spire med bankende hjerte [emoji173] han ville uansett at jeg skulle komme til timen i morgen for skikkelig UL [emoji4] bestemte meg for å informere sjefen også. Jeg har ikke noe fast, men en fantastisk sjef. Så hun sa jeg skulle bare si i fra om jeg måtte jobbe mindre netter osv. Så skulle holde henne informert [emoji4] så nå føler jeg meg veldig lettet! Og ser frem til timen i morgen [emoji4]
Åå så kjekt å høre! <3
 
Ja det var så deilig å se at alt var bra! Man blir jo så vanvittig redd! Nå blir det skikkelig UL i morgen + på sykehuset den 16 april. Så da får jeg forhåpentligvis nok bevis på at jeg kan roe meg ned [emoji23] aldri mistet før og har 2 barn. Så dette har satt nervene mine på prøve og har stor medfølelse for dere som går igjennom å miste gang på gang. Tar av meg hatten for dere tøffe damer [emoji173]
 
Min yngste datter datt i bhg i dag, så jeg måtte til legen med henne. En strips i panna og en kul, men ellers bra [emoji4] legen ville da ta en rask UL på meg nå. Og der fikk jeg se en spire med bankende hjerte [emoji173] han ville uansett at jeg skulle komme til timen i morgen for skikkelig UL [emoji4] bestemte meg for å informere sjefen også. Jeg har ikke noe fast, men en fantastisk sjef. Så hun sa jeg skulle bare si i fra om jeg måtte jobbe mindre netter osv. Så skulle holde henne informert [emoji4] så nå føler jeg meg veldig lettet! Og ser frem til timen i morgen [emoji4]
Så godt å høre:Heartpink
 
Back
Topp