Føler dette ikke går veien...

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Har bare en dårlig magefølelse... er jo ikke kvalm. Hatt noen små blødninger. 2 ganger etter sex og en gang utenom. Så har jeg startet å få litt brun utflod. Kan få komme inn til legen i morgen for å ta ultralyd for å se om det er noe liv der. Men tror dette ikke går veien altså...
 
:( ikke noe godt når magefølelsen er dårlig.

Krysser alt jeg har for deg, og håper at det er en spire der inne som holder seg fast ❤️
 
Krysser fingre og tær for deg[emoji173]️
 
Tusen takk. Fikk time kl 09.40 i morgen. Så da er det nattevakt i natt også legen etterpå.
 
Tusen takk. Fikk time kl 09.40 i morgen. Så da er det nattevakt i natt også legen etterpå.

Så satser vi på at dette går helt fint. Er jo mange som har småblødninger og ikke har særlige symptomer, som det går helt fint med. ❤️
 
Krysser det som krysses kan :) Skjønner deg veldig godt, da jeg har mistet maaange ganger og våknet til blod i morges selv. Men her har det visst stoppet opp foreløpig.
 
Men bare så det er sagt så hadde jeg en blødning når jeg gikk med sønnen min også. STOR blødning i uke 8, og var helt sikker på at det gikk galt, men på ultralyd så vi en liten bamsemums som levde i beste velgående :)
 
Tok denne nå. Selvom man ikke skal bruke test for å se stigning osv. Så ble jeg litt letta over at den var så sterk enda.... selvom det ikke trenger å bety noe [emoji12]20180410_100202.jpg
 
Så vondt med sånne tanker. Håper alt går fint på ultralyd i morgen og at du ser et fint lite bankende hjerte:Heartred
 
Sniker fra annet november :)

Litt brun spotting/blødning er normalt, ja. Vi vet det vel alle sammen. Likevel får jeg nesten hjertestans hver gang det er antydning til farget utflod ... Papir og truseinnlegg blir nøye gransket for ikke å gå glipp av avvik av noe slag :dead:

Jeg spurte legen min hvordan Jeg skulle forholde meg til de små blødningene (hvile, jobb osv), og hun sa det trolig hadde lite å si så lenge jeg ikke overanstrengte meg voldsomt. Noe annet hadde det vært dersom jeg jobbet natt. Da ville jeg ikke få lov til å gå på jobb! Hun var ikke klar over at jeg kun er nattarbeider, og sykemeldte meg tvert da jeg gjorde henne oppmerksom på det. Var da ca 6+1. Jeg tenker å være sykemeldt til jeg passerer 12+0, som er om 10 dager. Så tar jeg det derfra, og ser hvor lenge kroppen holder i jobb :)
 
Det er ikke noe kjekt å gå å bekymre seg slikt :( Har gjort det nesten siden jeg fikk positiv test denne gangen. Har også hatt litt småblødning denne gangen. Er heldigvis en uke siden siste gang men går på do å sjekker hele tiden om det har kommet noe mer. Men lurer jo på det virkelig går veien.

Håper virkelig det går fint i morgen hos legen og at det bare er uskyldig blødning ❤
 
Krysser alt jeg har for deg[emoji173] jeg har også hatt blødninger så vet akkurat hvordan du har det. Jeg syntes det var godt med en sykmelding nå... til man vet hva som skjer. Legen i går beroliget meg med at det var ganske normalt med noen blødninger tidlig i svangerskapet så lenge det ikke var mye friskt blod sammen med sterke smerter. Det er ikke mye man får gjort fra eller til uansett[emoji173] ta vare på deg selv[emoji173]
 
Sniker fra annet november :)

Litt brun spotting/blødning er normalt, ja. Vi vet det vel alle sammen. Likevel får jeg nesten hjertestans hver gang det er antydning til farget utflod ... Papir og truseinnlegg blir nøye gransket for ikke å gå glipp av avvik av noe slag :dead:

Jeg spurte legen min hvordan Jeg skulle forholde meg til de små blødningene (hvile, jobb osv), og hun sa det trolig hadde lite å si så lenge jeg ikke overanstrengte meg voldsomt. Noe annet hadde det vært dersom jeg jobbet natt. Da ville jeg ikke få lov til å gå på jobb! Hun var ikke klar over at jeg kun er nattarbeider, og sykemeldte meg tvert da jeg gjorde henne oppmerksom på det. Var da ca 6+1. Jeg tenker å være sykemeldt til jeg passerer 12+0, som er om 10 dager. Så tar jeg det derfra, og ser hvor lenge kroppen holder i jobb :)
Jobber jo natt selv. Men har ikke noe fast, så jeg vil helst slippe å sykemelde meg...
 
Min yngste datter datt i bhg i dag, så jeg måtte til legen med henne. En strips i panna og en kul, men ellers bra [emoji4] legen ville da ta en rask UL på meg nå. Og der fikk jeg se en spire med bankende hjerte [emoji173] han ville uansett at jeg skulle komme til timen i morgen for skikkelig UL [emoji4] bestemte meg for å informere sjefen også. Jeg har ikke noe fast, men en fantastisk sjef. Så hun sa jeg skulle bare si i fra om jeg måtte jobbe mindre netter osv. Så skulle holde henne informert [emoji4] så nå føler jeg meg veldig lettet! Og ser frem til timen i morgen [emoji4]
 
Jobber jo natt selv. Men har ikke noe fast, så jeg vil helst slippe å sykemelde meg...

Ja, så du skrev tidligere at du jobbet natt. Derfor jeg fortalte hva jeg fikk beskjed om :) Men trolig er det forskjellige oppfatninger blant legene og. Spurte gyn på sykehuset om det samme, og hun sa at i min situasjon kunne det være greit å ta det med ro ei stund (er "godt voksen" og har mistet 2 ganger det siste året).

Skjønner godt at det er vanskelig å sykemelde seg når man ikke har fast stilling :) Det har ikke jeg heller, men går i en fast turnus/vikariat på ubestemt tid.
Supert at du har sett et bankende hjerte i dag, da!! :joyful: Masse lykke til videre!
 
Min yngste datter datt i bhg i dag, så jeg måtte til legen med henne. En strips i panna og en kul, men ellers bra [emoji4] legen ville da ta en rask UL på meg nå. Og der fikk jeg se en spire med bankende hjerte [emoji173] han ville uansett at jeg skulle komme til timen i morgen for skikkelig UL [emoji4] bestemte meg for å informere sjefen også. Jeg har ikke noe fast, men en fantastisk sjef. Så hun sa jeg skulle bare si i fra om jeg måtte jobbe mindre netter osv. Så skulle holde henne informert [emoji4] så nå føler jeg meg veldig lettet! Og ser frem til timen i morgen [emoji4]

Å, så bra!!! [emoji173]️
 
Nei nei nei- dette går veldig bra!! Ganske sikker på det. Og DEN testen da- megasterk!! Se på legetimen i morgen som er super gøy sjanse til å få bekreftet graviditeten [emoji1][emoji295]️
 
Back
Topp