Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
føler at jeg har fått mage jeg også, men er nok bare all den sjokoladen jeg har hatt så fryktelig lyst på de siste ukene;p og endel oppblåsthet. men heldigvis bare jeg som ser det!Jeg også har fått mage allerede! :-/ Fikk den tidlig sist også...
Sent from my iPhone using BV Forum
føler at jeg har fått mage jeg også, men er nok bare all den sjokoladen jeg har hatt så fryktelig lyst på de siste ukene;p og endel oppblåsthet. men heldigvis bare jeg som ser det!
Jepp, jeg er absolutt dønn gravid. Kvalm, uvel, vond rygg, stråler i bekkenet, tisser halve natten, små blødninger i tannkjøttet, ubeskrivelig trøtt, ømme pupper, griner i smug av reklamer og tv-program, strekking i ligamentene (senene til livmoren), oppblåst... finnes symptomet, har jeg det! ( nå er jeg 3-4 uker lenger på vei enn mange da, regner med termin er heeeelt tidlig i febr)
Samme her...Jepp, jeg er absolutt dønn gravid. Kvalm, uvel, vond rygg, stråler i bekkenet, tisser halve natten, små blødninger i tannkjøttet, ubeskrivelig trøtt, ømme pupper, griner i smug av reklamer og tv-program, strekking i ligamentene (senene til livmoren), oppblåst... finnes symptomet, har jeg det! ( nå er jeg 3-4 uker lenger på vei enn mange da, regner med termin er heeeelt tidlig i febr)
Ca 8 uker, men vet ikke sikkert. Har gått på cerazette siden forrige fødsel, så dette er en liten, uplanlagt snik - og jeg holder ikke styr på mensen, så vi går ut fra mannen sin hukommelseHvor langt er du på vei?
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh spennende! Du får kjøpe noe ordentlig kos til han om det stemmer da? Her fins ikke mannens hukommelse så hadde deg stemt måtte jeg ha bladd oppCa 8 uker, men vet ikke sikkert. Har gått på cerazette siden forrige fødsel, så dette er en liten, uplanlagt snik - og jeg holder ikke styr på mensen, så vi går ut fra mannen sin hukommelse