Føler dere gravide?

Jeg både ser å føler meg gravid:/ Må holde meg inne i 1 mnd jeg nå:P Til vi kan rope det ut!

Sent from my iPad using BV Forum

Kjenner ikke så mye, bortsett fra litt murring/full følelse i livmoren.

Jeg også har fått mage allerede! :-/ Fikk den tidlig sist også...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja! Er 7+4 og føler meg utrolig gravid. Håper dette går over snart, er så mye jeg ikke klarer no. Kaster bare opp, utrolig trøtt, og huset ser ikke ut :p hoff!

Jeg også har fått mage allerede! :-/ Fikk den tidlig sist også...

føler at jeg har fått mage jeg også, men er nok bare all den sjokoladen jeg har hatt så fryktelig lyst på de siste ukene;p og endel oppblåsthet. men heldigvis bare jeg som ser det!

føler at jeg har fått mage jeg også, men er nok bare all den sjokoladen jeg har hatt så fryktelig lyst på de siste ukene;p og endel oppblåsthet. men heldigvis bare jeg som ser det!

Så lenge det ikke synes så veldig så går det jo fint!:)

Deilig å kjenne seg gravid synes jeg!:):)

Tidvis kvalm, lite energi. Innimellom glemmer jeg at jeg er gravid. Er 7+1 i følge meg (EL), 8+0 u følge legen. Synes magen begynner å bli stor, grøss, har nok trent for lite magemuskler etter sist svangerskap (2012)

Synes det er så ulikt fra dag til dag jeg.. men kan ikke skryte på meg å ha veldig mange safe symptomer akkurat nei. Det som har vært en god stund nå er at jeg våkner rundt kl 02-03 og må på do, også blir jeg lys våken + at jeg trenger en blund på ettermiddagen + oppblåst til de grader :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jepp, jeg er absolutt dønn gravid. Kvalm, uvel, vond rygg, stråler i bekkenet, tisser halve natten, små blødninger i tannkjøttet, ubeskrivelig trøtt, ømme pupper, griner i smug av reklamer og tv-program, strekking i ligamentene (senene til livmoren), oppblåst... finnes symptomet, har jeg det! ( nå er jeg 3-4 uker lenger på vei enn mange da, regner med termin er heeeelt tidlig i febr)

Jepp, jeg er absolutt dønn gravid. Kvalm, uvel, vond rygg, stråler i bekkenet, tisser halve natten, små blødninger i tannkjøttet, ubeskrivelig trøtt, ømme pupper, griner i smug av reklamer og tv-program, strekking i ligamentene (senene til livmoren), oppblåst... finnes symptomet, har jeg det! ( nå er jeg 3-4 uker lenger på vei enn mange da, regner med termin er heeeelt tidlig i febr)

Hvor langt er du på vei?:)

Samme her...

"Føler" meg ikkje gravid egentlig. 6+5 i dag :D gledar meg til magen begynner å vokse og vi kjenner liv :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Hvor langt er du på vei?:)

Ca 8 uker, men vet ikke sikkert. Har gått på cerazette siden forrige fødsel, så dette er en liten, uplanlagt snik - og jeg holder ikke styr på mensen, så vi går ut fra mannen sin hukommelse
:P

Ca 8 uker, men vet ikke sikkert. Har gått på cerazette siden forrige fødsel, så dette er en liten, uplanlagt snik - og jeg holder ikke styr på mensen, så vi går ut fra mannen sin hukommelse
:P
Åh spennende! Du får kjøpe noe ordentlig kos til han om det stemmer da?:P Her fins ikke mannens hukommelse så hadde deg stemt måtte jeg ha bladd opp:P

Dette er min første graviditet, har prøvd i 16 mnd ca.
Men jeg føler meg ikke gravid. Går liksom enda og venter på at tr skal komme…

Venter en liten i februar ❤️

Innimello det har vel egentlig ikkw gått 100% opp for meg ennå :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Er 5+6 idag! Veldig ømme pupper, å litt "mens" smerter innimellom, ellers føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp