Føler dere gravide?

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg lurer på om det er mange her inne som føler seg gravide? Jeg er jo bare 4+1 og kan ikke si at jeg føler meg gravid i grunn :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er så opp og ned! Noen ganger føler jeg meg skikkelig gravid og noen ganger føler jeg at jeg holder på å miste igjen :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Samme her. De fleste dagene føler jeg meg ikke gravid, og har bare følt meg uggen noen få dager. Hadde mye mer symptomer de første ukene.

Er trøtt da, men det er ikke noe som gjør at jeg føler meg gravid.

Fra mobil.

Jeg føler meg ikke gravid, og det bekymrer meg litt. Men jeg forsøker å tenke positivt, og håper gravidfølelsen kommer etter hvert :) Er 4+0 i morgen, så det er jo tiiiiiidlig..

Har ikkje så mange symptomer så eg føler meg ikkje nevneverdig gravid mesteparten av tiden.

Er 6+6 i dag og føler meg ikke gravid. Er litt oppblåst om kveldene og småkvalm gjennom dagene men uten å spy. Bortsett fra det ingenting

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Av og på. Kasta opp for første gang idag , er kun 5+2 . Småkvalm, oppblåst , litt ømme pupper. Ellers kom trøttheten kasta på meg idag

Godt og høre at det ikke er bare meg :-) Har jo symptomer men følelsen er liksom ikke helt der enda... Håper det kommer snart :-)

Ååja! Skikkelig kvalm 24/7 og ømme pupper, humørsvingninger og hele pakka..

Ikke så veldig bare litt ømme pupper :/ sist ble alt kasta på meg i uke 6.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

De siste dagene har jeg vært kjempe uggen på morran, men gått over etter noen timer. Ellers merker jeg ikke så veldig mye til det i løpet av dagen før klokka blir sånn 19.00 og utover. Da er jeg bare kjempe trøtt:).

Merker ikke noe særlig enda. Men det er så skummelt at det nærmer seg uke 7, og det er da kvalmen har kommet over natta tidligere.. Jeg har faktisk fått resept på kvalmedempende medisin på forhånd siden jeg er alene med ungene neste uke. Jeg kan ikke gå helt ned for telling denne gangen. Tidligere har jeg vært sengeliggende i ca 9 uker.

4+1 her... Har kjent det siden 3+3. Uggen, brekker meg, sliter litt med å konsentrere meg, ekstremt trøtt, mye murringer og begynnende ømme pupper. Føler meg gravid!

Både og. Føler meg innimellom kjempe gravid når jeg er kvalm, konstant har lyst på noe, men nesten ikke orker å stå opp fra sofaen for å spise. Andre ganger glemmer jeg at jeg er gravid:p

Tja... når jeg er ute og går i byen, og overveldes av alle luktene, så føler jeg meg litt gravid. Og når jeg besvimer på sofaen om ettermiddagen. Men så glemmer jeg graviditeten hele tiden. Når jeg husker den igjen blir jeg ganske overraska hver gang, og føler meg ikke så veldig gravid, men mer vantro og fryktelig heldig :)

Nå har følelsen definitivt kommet :-) Jeg føler meg skikkelig gravid nå, avslappende og deilig! Gleder meg til 12 uker <3

Back
Topp