Føler alle seg litt bedre nå?

Kvalmen og trøttheten, som kom i uke 6, ga seg plutselig i uke 12 her - helt "etter boka". Har følt meg topp siden, bortsett fra ganske hyppig hodepine, samt bekkenløsning. Håper kvalmen slipper taket snart hos dere som fortsatt er dårlige.

Det eneste som plager meg nå er mye hodepine når jeg er på jobb,men er i gang med å lokalisere problemet :)

Jeg har ikke vært kvalm, så jeg skal vel ikke klage, men jeg er fortsatt like trøtt i uke 15…. Arbeidsdagen går fint, men det er ikke stort jeg orker å gjøre ellers på hverdagene.

Har ikke slitet så mye med kvalme men er har definitivt fått tilbake litt energi! Men fikk hodepine/migrene i uke 11 som ikke vil slippe så jeg vil nokk si at det er verre enn hva det var i begynnelsen... Da var jeg bare kvalm noen minutter om morgenen å sliten. Hodepinen nonstop er verre... :(

13+4

Nå i uke 15, er den mest intense kvalmen over. Nå er det helst enkelte dager da formen er verre. Og spes morgene er det fortsatt litt små rusk ..

Men ingenting å klage over i forhold til før jul.

Masse hodepine, men det sliter jeg med til vanlig og da.

Veldig trøtt enda, er ferdig etter jobb:-)

Nå i uke 15, er den mest intense kvalmen over. Nå er det helst enkelte dager da formen er verre. Og spes morgene er det fortsatt litt små rusk ..

Men ingenting å klage over i forhold til før jul.

Masse hodepine, men det sliter jeg med til vanlig og da.

Veldig trøtt enda, er ferdig etter jobb:)

Håper virkelig det betyr at det bare vil gå bedre med deg og fremover!!

Det er jommen vanskeligere å gå gravid enn jeg hadde forestilt meg;)

Back
Topp