Føler alle seg litt bedre nå?

Dreamer79

Betatt av forumet
Etter å sakte men sikkert ha minsket antall kvalmetabletter, har jeg endelig hatt en dag helt uten:) Jeg spiser litt mer, og energien tar seg opp!
Er 13+3, så håper dette er et vendepunkt:)
Hodepinen virker litt lettere, og jeg har innimellom dager uten!

Flere det har begynt å slippe taket, eller løsnet helt for? Og hvilken uke er dere i?
Tenkte det kunne skape litt optimisme å se at folk blir bedre:D

Så bra det har snudd seg :)

Her er det samme enda. Kanskje ikke like mye oppkast? Men mye kvalm og er sliten.

Det har ikke gitt seg her, men synes det har begynt å hjelpe med kvalmen nå. Har lengre perioder uten kvalme, spesielt utover dagen:) Skal prøve meg på jobb til uka om det fortsetter slik:)

Håpet alle skulle ha det litt bedre nå jeg:(
Det er så vanskelig å takle å være dårlig - synes vi fortjener å nyte graviditeten litt også:)

Nå har jeg vel ikke vært veldig plaget fra før egentlig, men føler at jeg har fått litt mer energi. Forrige uke orket jeg å trene fullt igjen, om vi ser bort fra kontakttrening, og det har også hjulpet litt på det lave blodtrykket :)
Er 14+5 i dag ;)

Fortsatt dårlig form, konstant kvalme hele våkentiden og mye migrene og hodepine :/
13 uker

Føler meg ikkepå topp.. så lang derifra. Kvalm, liten matlyst og trøtt. Henger nok litt sammen med at lille hjemme ikke vil sove og er høyt og lavt på mamma når hun kommer hjem fra jobb. SLITEN!!!!!!!!!! I går når lille endelig hadde sovnet, fikk ikke jeg sove fordi jeg var kvalm.. er det ikke typisk!?!

Veldig kvalm og sliten... 15+6 i dag...

Tja - kvalmen er fortsatt sterkt til stede men ikke like ille som før innleggelse i forrige uke...vekten er stoppet nå som jeg klarer å holde det meste inne...
men bekkenet har derimot blitt helt havarert - ble skikkelig ille etter en natt på sykehus...så nå er krykkene hentet frem, og jeg skal bruke de fulltid fremover...
Er 16+1 i dag

Føler meg i bra form nå :) er kun om jeg spiser for sjelden jeg merker kvalme og blir fortete sliten enn til vanlig. Ellers blir jeg veldig sliten/får smerter i korsryggen om jeg er i mye aktivitet en dag (jobb,finne på noe ute med barna osv). Men klager ikke :D håper alle snart begynner å føle seg bedre :)

Er ikke særlig kvalm, men det har jeg ikke vært heller! Nå er jeg derimot sinnsykt trøtt... Vil bare sove hele tiden!

Jeg er i helt fantastisk form nå, forhold til før jul :) er 16+4. Tilbake til å trene hver dag, et par timer om dagen de dagene jeg har tid og ork til det. Kan spise alt igjen :) er fortsatt trøtt, men har mulighet til å sove 12 timer hver natt, så holder det i sjakk på den måten :)

Føler meg veldig bra nå xsmile9 Kjenner ikke at jeg er gravid en gang..litt skummelt, men har jo hørt hjertelyden flere ganger, så alt er som det skal der inne xsmile5 Gleder meg til å kjenne den lille <3 14+1 her.

Veldig veldig oppløftende å høre at noen føler seg bedre eller helt fine:D

Også håper jeg dere andre (litt meg og) klarer å holde motet oppe litt til! Det er utrolig lett å bli fryktelig nedstemt og pessimistisk av å være så dårlig:(

Kvalmen er nesten helt over! Men bekkenet har meldt seg, og sover dårlig om natta, som hjelper ikke akkurat på trettheten. Men trøtt på krykker er foreløpig bedre enn konstant kvalm :)

Tydelig å sjå kor heldig ein har vert. Har kun hatt litt kvalme i samband med at eg har vert svolten. So kan egentlig sei at den einaste "plagen" min har vert trøyttheit..og d går gradvis over no.. 13+3 her.

Back
Topp