*Meya*
Elsker forumet
Eksen min skal på ferie med kona og ungene sine. Og har tenkt å innkludere også våre barn i dette. Men, da må jeg betale minst halvparten. Jeg ville tenke på det, men så sender guttungen sms med "Har jeg pass, mamma" og sånt, og da blir jeg litt sånn... Aaaah, fordi da har guttungen allerede begynt å glede seg, skjønner...
Så jeg må betale 2000 kroner, pluss lommepenger for at de skal være med. Ikke at det er store summen, men jentungen skal til Danmark på håndballcup, det koster 2200 for henne og noe mer for meg... Guttungen skal til Barcelona i oktober på fotballcup, koster noe alla det samme det også. Men ser ikke at han bidrar med så mye som en krone der liksom...
Blir litt sånn snurt. Og har til tirsdag å betale, for han fant på i DAG at han kunne jo kanskje ta med seg sine andre unger også. Kunne han ikke sagt det for ett par uker sia :P Greit at han ikke vet når vi har penger og sånn men... aaaaaah. Blir litt irritert, og sendte han en sms som muligens var en smule kvass, men... De skal jo dra, men jeg er bare litt surken over dette.
Hvordan gjør andre det?