Følelse på kjønnet?

Det kinesisk fødselskartet har ikke stemt før, så det stoler jeg ikke på. Ringtesten vet jeg heller ikke. Natrontesten sier gutt, og det hadde jo vært fint, men jeg tror jeg får jente for det har jeg fra før. Bedre å safe seg og heller bli overrasket.

Men jeg har funnet et nydelig jentenavn, det hadde jeg ikke trodd, jeg har tross alt brukt endel av dem allerede så jeg trodde jeg ble å slite med det.

Blir nok en guttebass til ja :)
Forrige gang var jeg helt sikker fra begynnelsen av at d ble gutt, og det stemte. Har samme følelse nå.
Var ikke spent på ordinær UL engang, for jeg visste svaret ;)

Men i følge kinesisk fødselskart skulle det blitt jente begge gangene :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi tror begge det er ei jente.. men det er bare en følelse jeg har, og det er sikkert preget av at jeg alltid har sett for meg ei jente. Fødselskartet sier at det er ei jente.

Ringtesten sier gutt og fødselskalenderen sier jente. Har gutt og jente fra før og har mest følelse på gutt denne gangen. (hvis kvalmen kommer for fullt endrer jeg mening :-P)
Sies det at en er meir kvalm om man går gravid med jente? :) litt nyskjerrig da kvalmen (bank i bordet) enda ikkje e komt til meg :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

♡ Termin 6. Februar ♡

Jeg tror det blir gutt og mannen jente :) Blir spennende å se.

Sent from my iPhone using BV Forum

♡ Termin 6. Februar ♡
Jeg var ihvertfall mye kvalmere med jenta enn med gutten, så hvis det er kvalmen jeg skal dømme det på så blir dette en gutt. Det sies at man er kvalmere med jenter, men vet ikke om det gjelder for alle ;-) Etterhvert som magen blir stor har jeg god erfaring med at jentemager synes bedre bakfra! Men det er jo en stund til magen blir så stor ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Igår bare dumpa "jente" ned i hodet mitt <3 vi får se om 7 måneder. Til nå har dette svangerskapet vært identisk med forrige å det var jente.

Back
Topp