Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg er sikker på at det er en gutt helt med en gang var jeg sikker på at det var to (!), men det tror jeg ikke lenger fødselskartet sier også gutt hvordan er ringtesten?
I første svangerskapet følte jeg tidlig at det ble en gutt og kalte babyen "han" med en gang, kinesisk fødselskart sa også gutt og gutt ble det
Denne gangen følte jeg også først at det ble en gutt, men nå er jeg jaggu ikke sikker lenger fordi svangerskapet utvikler seg så forskjellig fra sist. Kinesisk fødselskart sier jente denne gangen, vi får se!
Jeg har en sterk følelse på gutt. Har bestandig sett for meg at jeg kommer til å få gutt først også da. Merker at når jeg snakker om babyen så omtaler jeg det som han kinesisk fødselskart sier gutt og ringtesten sier gutt
Det kinesiske føselskartet sier gutt, men har ingen følelse rundt det vi har prøvd i 5 år, dette e vår første graviditet! Håper bere det er friskt men veldig spennende å sjå om dei som føler noe rundt det faktisk får rett då
Ringtesten betyr at du tar enten forlovelse ring eller noe personlig over magen din helt stille..
Den vil da bevege seg av seg selv.
hvis den pendler frem og tilbake sies det gutt
og hvis den går i sirkel er det jente
En artig ting og prøve hvertfall
den sier jente på begge tinga på meg og har en følelse på jente
Har trudd det blei jente, og ringtest på magen og over handlesenter seier jente, kinesisk fødselskart seier gutt- no begynner også eg å føle meir og meir på gutt. Blir veldig spennande å sjå på oul
Kinesiske kartet sier jente denne gang, og stemmer på mine to gutter, men vi får se det føles veldig likt de to første svangerskapene, så har litt mistanke om at det er gutt nr 3...
Jeg tror jeg får gutt nr 3. Har vært skråsikker på at det har vært gutter begge gangene før også, selv om det kinesiske fødselskartet vil hi meg jente nr 3. så det har ikke stemt hos meg. Ikke prøvd ringtesten
Mannen min har kun brødre, så gutte-genet er sterkt der, min mor fikk først 2 gutter, så 3 jenter.. Så vanskelig å si, tenker mer på h*n som jente selv.
Ringtesten sier gutt og fødselskalenderen sier jente. Har gutt og jente fra før og har mest følelse på gutt denne gangen. (hvis kvalmen kommer for fullt endrer jeg mening )
Jeg har en følelse på gutt da svangerskapet hittil har vært likt som de andre to jeg har hatt og jeg har to gutter. Kinesisk fødselskart viser jente, så får se